Profil działalności:
- finanse,
 - informatyka,
 - inne,
 - marketing,
 - ochrona środowiska,
 - podatki,
 - prawo,
 - rozwój osobisty,
 - sprzedaż,
 - zarządzanie,
 - zasoby ludzkie,
 
Opis:
Agencja SEDNO powstała w lipcu 2004 r. Zaufanie i kapitał zdobyliśmy przy szkoleniach branżowych i wdrożeniu oprogramowania GIS podczas realizacji jednego z większych systemów informacji przestrzennej w charakterze podwykonawcy. Jednocześnie zdobywaliśmy doświadczenie w pracy na rzecz sieci handlowych w Polsce. Od 2005 roku oprócz oferty szkoleń zamkniętych uruchomiliśmy kilka projektów otwartych, a nasze szeregi poszerzały się o nowe twarze identyfikujące się z tym co robimy. Od czerwca 2008 r. Agencja SEDNO stała się spółką z o.o. 
Jesteśmy członkiem Polskiej Izby Firm Szkoleniowych. Stosujemy Standard Usług Szkoleniowych zalecany przez PIFS (podpisana deklaracja). 
Jesteśmy polską firmą szkoleniowo-doradczą z polskim kapitałem założoną i prowadzoną przez czynnych zawodowo specjalistów między innymi w zakresie umiejętności handlowych, menedżerskich, hr, public relations, media relations i szeroko rozumianego marketingu. 
Nasze cechy charakterystyczne:
•	wyjątkowo praktyczny charakter zajęć (ok. 70% zajęć praktycznych, 30% wykładu)
•	bardzo wysoka ocena merytoryczna szkoleń
•	tylko praktycy specjalizujący się w dziedzinach z których szkolą i o których piszą na łamach prasy specjalistycznej
•	każdorazowe badanie i dopasowanie szkoleń do potrzeb klientów, w tym badania realizowane on-line
•	kolorowe materiały dydaktyczne z licencjonowanymi ilustracjami
•	materiały poszkoleniowe na DVD lub w formie multimediów
•	wysokiej klasy sprzęt techniczny, służący podczas nagrań wybranych szkoleń
Szkolenia projektowane są z uwzględnieniem światowych trendów i bogatej literatury przedmiotu, przy czym skupiamy się wyłącznie na tych aspektach, które przystają do polskich warunków i naszych rodzimych doświadczeń.




