
Profil działalności:
- inne,
- marketing,
- podatki,
- prawo,
- rozwój osobisty,
- sprzedaż,
- szkolenia branżowe,
- unia europejska,
- zarządzanie,
- zarządzanie jakością,
- zasoby ludzkie,
Opis:
Misja
Integrujemy się z potrzebami i możliwościami klientów, aby ułatwić im osiągnięcie jak najlepszych rezultatów w rozwijaniu ludzi.
Wartości
Naszym zadaniem jest wspieranie rozwoju ludzi i organizacji.
Dążymy do osiągnięcia jak najwyższego poziomu wiedzy i umiejętności w dziedzinie rozwoju zasobów ludzkich.
Bycie kreatywnym i innowacyjnym to nasze codzienne wyzwanie.
Chcemy osiągać zyski, ale jedynie z pracy, która służy rozwojowi ludzi i organizacji.
* * *
Projektowanie
treści szkolenia
Efektywny trening
zaczynamy od zbadania i analizy potrzeb szkoleniowych. Odkrywamy
wymagania każdego stanowiska pracy: niezbędną wiedzę,
umiejętności, doświadczenia i postawy, warunkujące sukces w
danym miejscu pracy. Później włączamy te nowo odkryte treści
do procesu treningowego.
Wierzymy, że projekt treningu
oparty na modelu 3T w
konsekwencji doprowadzić musi do uzyskania pozytywnych
rezultatów. Wszystkie nasze kursy są zaprojektowane, przeprowadzane i oceniane z uwzględnieniem tego trzyczęściowego modelu, omówionego
poniżej.
Szkolenia
Nasze szkolenia projektujemy pod
kątem osiągnięcia konkretnych celów. Wszystkie
kursy są oparte na trzyczęściowym
modelu, w którym:
wprowadzana jest podstawowa TEORIA
demonstrowane i przećwiczone są adekwatne do teorii TECHNIKI
szeroko i realistycznie
dyskutowany jest
dalszy TRANSFER nowo poznanych umiejętności do środowiska pracy.
Założenia
szkoleniowe
1. Zazwyczaj istnieje jakaś
główna idea kursu, np.: "Klient na całe życie".
2. Celem kursów jest
wypracowanie pożądanych standardów zachowania.
2.1. Proponowane standardy
komunikacji, sprzedaży, negocjacji, prezentacji, itd., są
konkretne, mierzalne, mogą być kontrolowane przez obserwatorów
z zewnątrz.
2.2. Proponowane standardy
stwarzają poczucie komfortu obsługi zarówno dla
obsługiwanego, jak i obsługującego.
2.3. Proponowane standardy mogą
wspomagać budowanie pozytywnego obrazu firmy na zewnątrz.
3. Stosunek teorii do praktyki: 25% teoria - 75% praktyka.
4. Grupy maksymalnie 14 - osobowe.
5. Materiały: około 40 stron na
każdy kurs, nie tylko dla potrzeb kursu, ale także użyteczne dla dalszej pracy
samokształceniowej.
6. Możliwy plan przygotowania
szkolenia:
6.1. Pierwsza oferta programowa.
6.2. Zatwierdzenie oferty lub zaproponowanie poprawek.
6.3. Kolejna oferta programowa -
aż do zatwierdzenia.
6.4. Przeprowadzenie szkoleń.
6.5. Sporządzenie końcowego
raportu po każdym szkoleniu.
6.6. Sprawdzenie wprowadzania
standardów w życie.
7. Możliwe jest przeprowadzenie testów wiadomości na każdym etapie szkolenia.