Profil działalności:
- finanse,
 - marketing,
 - podatki,
 - prawo,
 - rozwój osobisty,
 - sprzedaż,
 - szkolenia branżowe,
 - unia europejska,
 - zarządzanie,
 - zarządzanie jakością,
 - zasoby ludzkie,
 
Opis:
DUMEL posiada długoletnie doświadczenie w sektorze szkoleń i doradztwa, dzięki czemu zapewnia swoim klientom i partnerom satysfakcjonujące rozwiązania, odpowiadające ich aktualnym potrzebom. Firma oferuje najwyższe standardy współpracy, ścisłe nastawienie na realizację celów klienta oraz skuteczność, rzetelność i zaangażowanie.
DUMEL szkoli i doradza w zakresie szeroko pojętego:
     Zarządzania
     Psychologii Biznesu
     Marketingu
     Prawa Pracy
     Finansów
 
DUMEL szkoli w perspektywie długo - i krótkoterminowej. Każdy projekt "szyje na miarę"
po dokładnym zbadaniu indywidualnych potrzeb klienta i wspólnym określeniu celów i wymagań szkolenia.
Na zamówienie tworzy również specjalne programy edukacyjne, np.:
     Uzyskiwanie przewag pozamerytorycznych
     Tydzień z wiedzą i z kimś bliskim
     Poznanie siebie i innych źródłem sukcesu organizacji
DUMEL realizuje zarówno szkolenia wewnętrzne typu: in house, on the job, indoor, jak i zewnętrzne typu outdoor Na życzenie,
poza procesem dydaktycznym, firma zajmuje się także organizacją miejsca szkolenia i programu rekreacyjnego.
DUMEL opracowuje:
     strategie rozwoju i konkurencji przedsiębiorstw
     analizy struktur i stanowisk organizacyjnych
     profile kompetencyjne stanowisk organizacyjnych
     systemy okresowego oceniania pracowników
     programy adaptacji społecznej i zawodowej
     analizy psychologicznej i zawodowej przydatności pracowników i menedżerów
     analizy potrzeb szkoleniowych
DUMEL przeprowadza:
     konkursy na stanowiska menedżerskie i wyższe specjalistyczne
     audyty (organizacyjne, personalne, menedżerskie)
     DUMEL diagnozuje i usprawnia:
     systemy zarządzania przedsiębiorstwami
     struktury organizacyjne i procedury działania
     procesy zarządzania zasobami ludzkimi
     procesy informacyjno - decyzyjne
     problemy organizacyjne i zarządcze
     style kierowania ludźmi
     organizację pracy i zarządzanie czasem kadry menedżerskiej i pracowniczej
     działania marketingowe i promocyjne




