Profil działalności:
- finanse,
 - informatyka,
 - inne,
 - języki obce,
 - księgowość,
 - marketing,
 - podatki,
 - prawo,
 - rozwój osobisty,
 - sprzedaż,
 - szkolenia branżowe,
 - unia europejska,
 - zarządzanie,
 - zarządzanie jakością,
 - zasoby ludzkie,
 
Opis:
Centrum Edukacji INFOR Training istnieje na rynku
              szkoleniowym od 10 lat. Jest częścią Grupy Wydawniczej INFOR- lidera
              na rynku wydawnictw profesjonalnych. Organizuje na wysokim poziomie
              merytoryczne szkolenia, konferencje i seminaria związane z najbardziej
              bieżącą tematyką , która jest odzwierciedleniem ciągłych zmian
              zachodzących na rynku. 
            Dysponując znakomitymi fachowcami różnych dziedzin życia biznesu
              krajowego i zagranicznego,  przekazujemy uczestnikom naszych wydarzeń
              najbardziej aktualne informacje, wiedzę, doświadczenie i praktyczne
              umiejętności ze wszystkich obszarów w których działami: 
            
                  PRAWO
                  FINANSE
                  ZARZĄDZANIE
                  HR 
                  CONTROLLING
                  PODATKI
                    
            W 2005 roku z naszych usług konferencyjno szkoleniowych skorzystało
              ponad 16 000 osób.
            Wśród nich znajdowali się : prezesi, członkowie zarządu, dyrektorzy
              i menedżerowie działów personalnych, kadrowych, finansowych, sprzedaży
              i obsługi klienta, marketingu. Reprezentują oni największe, najprężniej
              rozwijające się polskie przedsiębiorstwa z takich segmentów rynku
              jak: bankowość , ubezpieczenia, przemysł-produkcja, telekomunikacja,
              energetyka oraz jednostki sektora publicznego 
            Konferencje i seminaria organizowane przez Centrum Edukacji INFOR
              Training są doskonałym miejscem promocji dla firm i instytucji
              oferujących usługi, produkty oraz rozwiązania biznesowe na polskim
              rynku. Dopasowana do indywidualnych potrzeb każdej z firm oferta
              sponsoringu pozwala skutecznie dotrzeć do precyzyjnie określonej
              grupy uczestników, mających znaczny wpływ na decyzje podejmowane
              w firmach.




