

Profil działalności:
- inne,
- marketing,
- rozwój osobisty,
- sprzedaż,
- szkolenia branżowe,
- unia europejska,
- zarządzanie,
- zarządzanie jakością,
- zasoby ludzkie,
Opis:
Motivation Training Consulting to firma szkoleniowa, w której zastosowano unikalną formułę połączenia:
Rozległej wiedzy merytorycznej
standardy profesjonalnej obsługi
techniki sprzedaży, w tym aktywna sprzedaż przez telefon
techniki negocjacji
kreacja wizerunku
zarządzanie
Psychologii biznesu
Dziesięcioletniego doświadczenia trenerskiego
Cechą wyróżniającą nasze szkolenia jest ich efektywność.
doświadczenie praktyczne zdobyte w Niemczech i USA
interesujący sposób prowadzenia zajęć
inspirowanie uczestników do zmiany zachowań
powodują, że nasze programy są zawsze wysoko oceniane.
Wszystkie programy przygotowane są w oparciu
o standardy najlepszych praktyk sprzedaży i obsługi.
Każdy program jest dodatkowo modyfikowany pod kątem potrzeb i oczekiwań naszych Klientów.
Szkolenia:
Profesjonalne metody obsługi i kontaktu z klientem - strategie wiodące
do sukcesu.
Skuteczne metody radzenia sobie w sytuacjach trudnych, reklamacyjnych
i konfliktowych ("trudny klient").
Profesjonalne techniki sprzedaży i negocjacji z klientami indywidualnymi
i korporacyjnymi.
Aktywna sprzedaż przez telefon.
Sztuka przygotowania profesjonalnych prezentacji sprzedażowych
i wystąpień publicznych.
Doskonalenie umiejętności managerskich.
Budowanie efektywnych zespołów zadaniowych (teambuilding).
Rozwój osobisty pracowników, w tym kadry zarządzającej
(coaching managerski).
Zarządzanie projektami i pozyskiwanie funduszy unijnych.
Zarządzanie zmianą - psychologiczne przygotowanie i wsparcie procesu.
Empower yourself - czyli zaprogramuj się na sukces.
Autoprezentacja - czyli sztuka umiejętnej sprzedaży ... samego siebie.
Kreowanie przywództwa - czyli socjotechnika w kontaktach biznesowych.
Zewnętrzna ocena jakości pracy personelu ("tajemniczy klient")
Rekrutacja i doradztwo HR (m.in. zakresy obowiązków i odpowiedzialności, standardy stanowiskowe, profile osobowościowe)
KORZYŚCI PO SZKOLENIACH
Radykalna poprawa jakości kontaktu z klientami.
Poznanie profesjonalnych technik obsługi opartych
na najwyższych standardach światowych.
Praktyczna umiejętność efektywnego rozwiązywania sytuacji trudnych
i konfliktowych.
Opanowanie skutecznych strategii sprzedaży i negocjacji.
Wyeliminowane często niezamierzonych błędów w działaniu.
Zmiana postaw i nastawienia wewnętrznego potrzebnego do skutecznego
działania w obecnych warunkach rynkowych.
Poprawa wizerunku firmy w oczach klientów oraz na tle innych firm
w branży.
Poznanie psychologicznej wykładni motywów ludzkiego postępowania
i praktyczne wykorzystanie tej wiedzy w codziennej praktyce zawodowej
Poznanie elementów socjotechniki i psychotechniki stosowanych
w biznesie
Wyjątkowa formuła naszych szkoleń to połączenie rzetelnej wiedzy merytorycznej z codziennej praktyki zawodowej z psychologią biznesu.
NASI KLIENCI
Do grona naszych klientów mamy zaszczyt zaliczyć m.in.:
Cadbury Wedel
Citibank Handlowy
Bank Ochrony Środowiska
Roca Polska
Pool Spa
Najwyższa Izba Kontroli
Brog Media Biznesu
Petrocargo / OW Bunkier
Radisson SAS Hotels & Resorts
Hotel Rialto
Holiday Inn Kraków
Holiday Inn Wrocław
Hotel SPA Dr Irena Eris
Hotel Senator (Kołobrzeg)
Hotel Amber Baltic (Międzyzdroje)
Hotel Hanza (Gdańsk)
Grand Hotel Lublinianka (Lublin)
Hotel Park Plaza (Wrocław)
Pałac Wiejce
Pałac Mierzęcin
Pałac Leźno
Hotel Nosalowy Dwór (Zakopane)
Hotel Łysogóry (Kielce)
Hotel Panorama (Mszczonów)
Hotel Warmiński (Olsztyn)
Hotel Neptun (Łeba)
Hotel Antares (Gdynia)
Pensjonat Villa Hoff (Rewal)
Centrum Kongresowe Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu
Zespół Apartamentowo - Hotelowy "Etna" (Kołobrzeg)
Instytut Przedsiębiorczości Warmus Marketing Poland
Polfa Pabianice
Telekomunikacja Polska S.A.
Urząd Miasta Szczecina
Centrum Kongresowe Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu
Szczecin - Expo
Dorothy Perkins & Miss Selfridge
Pole Golfowe Binowo Golf Park
Shop'n'go
Elit
Spondylus
Nordic Team Central Europe
Volvo Auto Polska
Maersk Logistics
Zakłady Chemiczne Police S.A.
Polska Żegluga Bałtycka S.A. Polferries
Siemens
"Zastosowanie omówionych technik natychmiast i w sposób niezwykle pozytywny przełożyło się na wyniki sprzedaży i obsługi naszych Klientów.
Trener wykazał się znajomością zagadnień daleko wykraczających poza temat bieżącego szkolenia."
Dyrektor Oddziału CitiGold Bank Handlowy w Warszawie SA
"Uczestnicy szkolenia podkreślali praktyczność omawianych tematów,
duże zaangażowanie i profesjonalizm osoby prowadzącej."
Regional HR Coordinator Radisson SAS Hotels & Resorts
"Wyjątkowo dobrze poprowadzone szkolenie. Ogromna wiedza,
mnóstwo praktycznych technik do zastosowania od zaraz. Planujemy dalszą współpracę."
Dyrektor Marketingu i Sprzedaży Holiday Inn Wrocław
"Zajęcia były prowadzone w bardzo ciekawy i angażujący sposób, przekazujący konkretne umiejętności. W zgodnej opinii uczestników
nabyte na szkoleniu techniki znajdują zastosowanie w codziennej pracy zawodowej."
Specjalista HR Dział Rozwoju Organizacji Cadbury Wedel
"Zajęcia prowadzone przez Motivation Training Consulting z zakresu technik sprzedaży i komunikacji międzyludzkiej całkowicie spełniły nasze oczekiwania,
przyczyniając się do wzrostu wydajności pracowników
oraz ich lepszej motywacji."
Dyrektor Centrum Kongresowego Szczecin Expo
"Szkolenia wyróżniały się ciekawymi ćwiczeniami, niezwykle miłą atmosferą; uczestnicy cenią sobie także możliwość konsultacji długo po zakończeniu treningu."
General Manager Hotel Amber Baltic