Profil działalności:
- Integracja,
Opis:
Agencja SEDNO powstała w lipcu 2004 r. Zaufanie i kapitał zdobyliśmy przy szkoleniach branżowych i wdrożeniu oprogramowania GIS podczas realizacji jednego z większych systemów informacji przestrzennej w charakterze podwykonawcy. Jednocześnie zdobywaliśmy doświadczenie w pracy na rzecz sieci handlowych w Polsce. Od 2005 roku oprócz oferty szkoleń zamkniętych uruchomiliśmy kilka projektów otwartych, a nasze szeregi poszerzały się o nowe twarze identyfikujące się z tym co robimy. Od czerwca 2008 r. Agencja SEDNO stała się spółką z o.o.
Jesteśmy członkiem Polskiej Izby Firm Szkoleniowych. Stosujemy Standard Usług Szkoleniowych zalecany przez PIFS (podpisana deklaracja).
Jesteśmy polską firmą szkoleniowo-doradczą z polskim kapitałem założoną i prowadzoną przez czynnych zawodowo specjalistów między innymi w zakresie umiejętności handlowych, menedżerskich, hr, public relations, media relations i szeroko rozumianego marketingu.
Nasze doświadczenia wykorzystujemy z powodzeniem przy realizacji wyjazdów integracyjnych, szkoleń typu outdoor oraz imprez plenerowych. Posiadamy wiedzę i umiejętności, jak organizować imprezy pracownicze na wysokim poziomie, w miłej, a jednocześnie naturalnej atmosferze. Nasz zespół, składa się z dynamicznych i kreatywnych pasjonatów, a przede wszystkim profesjonalistów, z ogromnym doświadczeniem w pracy z ludźmi. Wszystko, co tworzymy musi być zorganizowane perfekcyjnie i dopracowane do ostatniego szczegółu. Współpracując z Klientem, konsultujemy wszelkie szczegóły, tak aby nasze działania spełniły jego oczekiwania. Cieszy nas to, co tworzymy i nasz nastrój udziela się wszystkim, z którymi pracujemy.