Zawartość tej strony wymaga nowszej wersji programu Adobe Flash Player.

Pobierz odtwarzacz Adobe Flash

Wyszukiwarka ofert konferencyjnych

DiH.pl

Zawartość tej strony wymaga nowszej wersji programu Adobe Flash Player.

Pobierz odtwarzacz Adobe Flash

Konferencje

Konferencje >> kujawsko-pomorskie

Młodzi Polacy na rynku europejskim

Nazwa: Młodzi Polacy na rynku europejskim
Koszt: do 500 zł
Ilość punktów KBN: 99
Typ konferencji: konferencja
Organizator: Instytut Socjologii Wyższej Szkoły Gospodarki w Bydgoszczy
Adres: ul. Garbary 2 85-229 Bydgoszcz woj. KUJAWSKO-POMORSKIE
Tematyka: Ekonomia, Prawo, Socjologia,

Terminy

Termin rozpoczęcia: 2008-09-18
Termin zakończenia: 2008-09-19

Miejsce konferencji

Nazwa obiektu: Kampus Wyższej Szkoły Gospodarki w Bydgoszczy
Pełny adres: ul. Garbary 2
Miasto: Bydgoszcz
Województwo: kujawsko-pomorskie

Opis:

Wokół problemu Unia Europejska a sprawa Polska toczy się nieustanna polemika.
Niezwykle silnie eksponowane są pewne mity (od utraty tożsamości po zbawienie), ważną rolę odgrywa też wyznawana ideologia. Szczególnie istotnym elementem tej dyskusji są młodzi Polacy i ich relacje do rynku europejskiego.
Naszym celem jest ukazanie z jednej strony postaw polskiej młodzieży wobec tego, co europejskie - łącznie z tendencjami migracyjnymi (dłuższe wyjazdy za granicę, emigracja). Ważne są tutaj zarówno same motywy, jak i ich siła, a także rozmiary i bilans tych zjawisk. Z drugiej strony pragniemy zwrócić uwagę na młodych Polaków, którzy funkcjonują za granicą, bądź mają za sobą doświadczenia w tym zakresie. Jakie miejsce zajmuje tutaj "duch przedsiębiorczości"? Jaka jest aktywność edukacyjna - ocena konkurencyjnej oferty: przydatność kompetencji językowych, zawodowych, poznawczych. Podobnie rzecz się ma z szeroko rozumianą konsumpcją - poczynając od warunków bytowych, na uczestnictwie w kulturze oraz w życiu społecznym kończąc.
W sposób świadomy stawiamy więcej pytań otwartych, zaś znacznie mniej oczekiwań oraz warunków brzegowych. Zakładamy, że - w pewnej mierze - o merytorycznym kształcie projektu zadecydują podstawowi udziałowcy. Dlatego też zapraszamy osoby chętne, dysponujące oryginalną wiedzą na ten temat. O koncepcyjny namysł i autorską obecność zwróciliśmy się już do kilku wybitnych Profesorów:
Leszka Balcerowicza, Zbigniewa Kwiecińskiego i Marka Ziółkowskiego.

Tak postawione pytania budują cztery podstawowe obszary namysłu:
 migracyjny,
 konsumpcyjny,
 edukacyjny
 pracowniczy.

Wyślij pytanie ze strony:

Pakiet Prestige:

Businessman Institute

Zakres działalności:

konferencje, szkolenia, imprezy okolicznościowe, bankiety, przyjęcia, restauracja, tenis, sauna, basen, fitness.

Lokalizacja: Warszawa

Standard obiektu:

Dodając ofertę zyskasz:

  • doskonałą formę reklamy
  • dotarcie do idealnej grupy docelowej
  • wzrost prestiżu i obrotów firmy

Logowanie:

Rejestracja

Reklama:

Rekomendowane i polecane Firmy