Terminy
Termin rozpoczęcia: 2009-02-23Miejsce konferencji
Nazwa obiektu: Hotel Wersal***Opis:
Informacje podstawowe o szkoleniu:
Podczas szkolenia zostaną przedstawione praktyczne metody doskonalenia pracy podwładnych. Uczestnicy nauczą się je stosować i wykorzystywać w kierowaniu zespołami. Szkolenie koncentruje się na skutecznym zarządzaniu pracownikami, a jego celem jest maksymalizacja efektywności podwładnych.
Celem szkolenia jest:
* Identyfikacja i rozwój umiejętności potrzebnych do efektywnego zarządzania zespołami ludzkimi, * Rozwinięcie umiejętności przywódczych przydatnych w kierowaniu personelem, * Doskonalenie umiejętności budowania własnego autorytetu, * Poznanie i wykorzystywanie metod wywierania wpływu na podwładnych, * Doskonalenie umiejętności stosowania zasad efektywnej komunikacji, * Praktyczne wdrożenie i stosowanie okresowej oceny pracowników jako narzędzia zarządzania i motywowania.
Szkolenie skierowane jest do:
Szkolenie przeznaczone jest dla osób odpowiedzialnych za kierowanie zespołami pracowniczymi na różnych poziomach zarządzania: kierowników operacyjnych, kierowników zespołów handlowych oraz kierowników projektów.
Program szkolenia:
1. Budowanie autorytetu – wprowadzenie do zagadnień zarządzania
* Zarządzanie, a przywództwo,
* Budowanie autorytetu, wizerunku przywódcy,
* Źródła władzy przywódcy,
* Pożądane umiejętności przywódcy w nowoczesnym zarządzaniu,
* Elastyczne przywództwo wg Hersey’a i Blancharda
2. Kierowanie zespołem pracowników
* Cechy efektywnego zespołu,
* Budowanie i rozwój zespołu,
* Style kierowania zespołem,
* Reguły współpracy w zespole,
* Predyspozycje członków zespołu do wykonywania określonych zadań,
* Planowanie celów dla zespołu,
* Koordynacja działań zmierzających do osiągnięcia postawionych celów
3. Zasady skutecznego kierowania ludźmi
* Porozumiewanie się i komunikacja,
* Zasady zjednywania ludzi,
* Umiejętności przekonywania i wywierania wpływu na ludzi,
* Socjotechniki w zarządzaniu
4. Motywowanie w zarządzaniu
* Pozapłacowe środki i zasady pobudzania motywacji,
* Delegowanie uprawnień,
* Znaczenie delegowania,
* Sfery delegowania,
* Znaczenie kary i nagrody
5. Rozwój umiejętności zespołu
* Motywacyjne znaczenie oceny,
* Poziom kompetencji członków zespołu obecny i oczekiwany
* Identyfikowanie obszaru rozwoju umiejętności – metoda elementów ważonych,
* Planowanie pracy z podwładnymi – plan coachingu,
* Monitorowanie i dokumentowanie postępów – karta rozwoju umiejętności (KRU)
6. Prowadzenie rozmów coachigowych, oceniających
* Umiejętności niezbędne podczas rozmowy oceniającej z pracownikiem: - formalny, a osobisty charakter rozmowy,- aranżacja miejsca prowadzenia rozmowy, aktywne słuchanie,
- sposoby zadawania pytań,
* Budowa planu działań korygujących,
* Ustalenie razem z pracownikiem kryteriów pomiaru
efektywności realizacji celów,
* Ocena okresowa – typowe błędy związane z oceną pracowników
METODYKA ZAJĘĆ
Zajęcia prowadzone są w formie warsztatowej z wykorzystaniem metod: Mini-wykład, prezentacja, ćwiczenia indywidualne i zespołowe, symulacje sytuacji dyskusja moderowana, analiza przypadków.
Informacje o prelegentach:
Charyzmatyczny trener z bogatym doświadczeniem zawodowym. Konsultant gospodarczy w zakresie zarządzania, zarządzania sprzedażą i dystrybucją.Doświadczony trener, prowadził szkolenia dla wielu dużych koncernów polskich i międzynarodowych. Praktyk, pracował na różnych stanowiskach menedżerskich kolejno jako regionalny przedstawiciel sprzedaży zarządzający sprzedażą FS na terenie 1/3 Polski, a następnie okręgowy menedżer sprzedaży odpowiedzialny m.in. za szkolenia sieci dealerskiej i personelu punktów sprzedaży w regionie warszawskim, dyrektor ds. handlu i marketingu oraz prezes zarządu .
Absolwent specjalistycznych kursów z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem organizowanych przez Purdue University, kursów menadżerskich -Toronto oraz w Kansas City . Autor akredytowanego przez PHARE programu „Zarządzanie przez cele” przeznaczonego dla przedsiębiorstw przekształcanych w formie leasingu pracowniczego (2002). W latach 2000 – 2005 realizował szereg zakończonych sukcesem projektów związanych z restrukturyzacją i reorganizacją sprzedaży i dystrybucji. Specjalista w zakresie zarządzania zespołami pracowniczymi , zarządzania terminowymi projektami oraz sprzedażą i dystrybucją, B2B, B2C.
Koszt i warunki udziałuCeny:
1780zł - do pokoju 1-os. dopłata 270 zł
Cena zawiera:
zakwaterowanie (pokoje o wysokim standardzie z TV, łazienką) pełne wyżywienie, materiały szkoleniowe, imprezy towarzyszące, certyfikat, przerwy kawowe.
Dostępne zniżki:
5% - przy zgłoszeniu 1 osoby do 2009-01-01
10% - przy zgłoszeniu 2 osób do 2009-01-01
Dofinansowanie z UE:
Nie.
Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:
* Zgłoszenia prosimy przesyłać faxem/pocztą z podpisem i pieczątką osoby decyzyjnej .
Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
*Potwierdzenie i rachunek wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem
*W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu-zwrotu całości kwoty dokonujemy na podstawie pisemnej lub telefonicznej informacji do 10 dni przed szkoleniem
Uwaga: organizator zastrzega sobie prawo zmiany pensjonatu na równorzędny standardem.