Terminy
Termin rozpoczęcia: 2009-02-23Miejsce konferencji
Nazwa obiektu: Pensjonat Antałówka ***Opis:
Informacje podstawowe o szkoleniu:
CELEM SZKOLENIA JEST:
Podniesienie jakości i efektywności kontaktów z Klientami poprzez uporządkowanie wiedzy, rozwój umiejętności i pożądanego nastawienia handlowców w następujących obszarach:
Ü Komunikacja z Klientem (werbalna i niewerbalna),
Ü Nawyk stawiania celów we właściwy sposób
Ü Prowadzenie spotkań i rozmów handlowych
- otwieranie rozmowy i budowanie dobrego wrażenia
- sprawne uzgadnianie potrzeb
- dobre prezentowanie produktu i oferty
- radzenie sobie z zastrzeżeniami i negatywnymi emocjami rozmówców
- właściwe domykanie sprzedaży
Ü Samoorganizacja
Szkolenie skierowane jest do:
Szkolenie przeznaczone jest dla osób odpowiedzialnych w swoich firmach za sprzedaż i obsługę Klienta oraz reprezentowanie firmy w kontaktach z Klientami oraz budowanie z Nimi długotrwałych relacji. Udział w tym szkoleniu będzie wartościową inwestycją zarówno dla początkujących, jak i zaawansowanych handlowców oraz dla regionalnych kierowników sprzedaży, którzy przygotowują się do wspólnych wizyt z handlowcami u Klientów, by prowadzić dla podwładnych coaching sprzedaży.
Program szkolenia:
Wprowadzenie do programu
Ü Umiejętność prezentowania osób i informacji – ćwiczenie,
Ü Oczekiwania Uczestników cele szkolenia,
Ü Sprawy organizacyjne: program szkolenia, metody pracy, materiały, etc.
Ü Motywująca historyjka o sprzedaży (studium przypadku).
Quiz nt. sprzedaży i obsługi Klienta
Ü Wypełnienie ankiety + dyskusja
Rozwijanie własnych kompetencji:
Ü Postawa + Wiedza + Umiejętności
Ü Pożądany profil Przedstawiciela Handlowego Olprint
Ü Ćwiczenia
Efektywna komunikacja
Ü Cel i zasady komunikowania się
Ü Bariery w komunikacji
Ü Narzędzia aktywnego słuchania
- elementy werbalne: rodzaje pytań, parafrazowanie
- elementy niewerbalne: wzrok, postawa
Ü Ćwiczenia
Badanie potrzeb Klienta
Ü Aktywne słuchanie
Ü Pozyskiwanie informacji
Ü Testowanie zrozumienia
Ü Podsumowywanie
Ü Wskazywanie Klientowi na nieuświadomione potrzeby
Ü Scenki nagrywane na video i omawiane
Sztuka prezentacji handlowej
Ü Właściwy cel prezentacji
Ü Dobór treści do celu
Ü Struktura dobrej prezentacji
Ü Komunikacja podczas prezentacji
Ü Mówienie językiem korzyści dla Klienta
Ü Umiejętność dostrojenia się do słuchaczy
Sztuka prezentacji handlowej
Ü Kontynuacja
Ü Ćwiczenia w prezentowaniu nagrywane na video i omawiane
Profesjonalna rozmowa handlowa
Ü Etapy rozmowy i ich cele i przebieg
- Otwarcie, Analiza potrzeb, Prezentacja rozwiązań, Zakończenie
Ü Ćwiczenia
Ü Scenki z kamerą video (+ omówienie)
Trudny Klient
Ü Negatywne emocje w komunikacji
Ü Radzenie sobie z zastrzeżeniami
Ü Ćwiczenia i scenki nagrywane na video i omawiane
Samoorganizacja
Ü Sytuacja obecna a sytuacja pożądana,
Ü Właściwe stawianie celów,
Ü Priorytety, ważność a pilność,
Zbudowanie indywidualnego planu rozwijania kompetencji
Ü Praca samodzielna + krótkie omówienie
Podsumowanie i ewaluacja szkolenia
Informacje o prelegentach:
Trener, Coach, Konsultant, Trainer’s Supervisor,
Action Learning Set Adviser. Posiada certyfikat Practitioner in Art. of NLP,jest stypendystą Montanuniversitat Leoben w Austrii ,członkiem Stowarzyszenia Trenerów i Konsultantów Zarządzania oraz klubu trenera . Od 1998r prowadzi szkolenia na różnych poziomach w strukturach organizacyjnych firm polskich i międzynarodowych oraz zajęcia na studiach podyplomowych w Wyższej Szkole Psychologii Społecznej. Doświadczenie menedżerskie i sprzedażowe zdobywał pracując w firmach różnych branż min paliwowej ,opakowań ,mediach .Jest autorem wielu publikacji w czasopismach branżowym min.„Delegowanie zadań”, „ Jak rozwijać samodzielność pracowników?”- „Poradnik Menedżera”,”Doradca Dyrektora Personalnego” .Specjalizuje się w szkoleniach z efektywności osobistej I zespołowej, umiejętności menedżerskich ,prezentacji i wystąpień publicznych oraz umiejętności sprzedażowych i obsługi klienta . Absolwenci treningów wysoce cenią jego bezpośredni, ciepły, pełen zaangażowania i humoru styl prowadzenia zajęć oraz unikalną umiejętność obrazowania treści szkoleń przykładami z praktyki codziennego życia.
Koszt i warunki udziałuCeny:
1750 zl - dopłata do pok. 1-os. 240 zł
Cena zawiera:
zakwaterowanie (pokoje o wysokim standardzie z TV, łazienką) pełne wyżywienie, materiały szkoleniowe, imprezy towarzyszące, zaświadczenie o udziale w szkoleniu, przerwy kawowe.
Dostępne zniżki:
5 % - przy zgłoszeniu 1 osoby do 01.01.2009
10% - przy zgłoszeniu 2 osób do 01.01.2009
Dofinansowanie z UE:
Nie.
Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:
* Zgłoszenia prosimy przesyłać faxem/pocztą z podpisem i pieczątką osoby decyzyjnej .Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
*Potwierdzenie i rachunek wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem
*W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu-zwrotu całości kwoty dokonujemy na podstawie pisemnej lub telefonicznej informacji do 10 dni przed szkoleniem
Uwaga: Organizator zastrzega sobie prawo zmiany pensjonatu na równorzędny standardem.