Terminy
Termin rozpoczęcia: 2009-05-20Miejsce konferencji
Nazwa obiektu: Pensjonat Antałówka ***Opis:
Informacje podstawowe o szkoleniu:
Celem szkolenia jest doskonalenie umiejętności negocjacji warunków zakupu towarów / usług oraz poznanie praktycznych metod i technik wykorzystywanych przez najlepszych kupców .
Korzyści z udziału w szkoleniu:
udoskonalenie osobistych umiejętności i zdolności negocjacyjnych
nabycie umiejętności przygotowania i budowania scenariuszy negocjacyjnych oraz stosowania właściwych, odpowiednich do okoliczności technik negocjacyjnych
zwiększenie opłacalności zawieranych transakcji
nabycie umiejętności zarządzania sytuacją negocjacyjną oraz obrony przed chwytami negocjacyjnymi
Szkolenie skierowane jest do:
Szkolenie skierowane jest do menedżerów zarządzających działami sprzedaży , menadżerów i specjalistów odpowiedzialnych za negocjacje kupieckie.
Program szkolenia:
I. POZYCJONOWANIE DOSTAWCÓW – wyznaczanie sposobu współpracy z dostawcą
1.Zmiany w łańcuchu dostaw – racjonalizacja bazy dostaw
2.„Siła dostawcy” –miary subiektywne i obiektywne *kwestionariuszowa ocena okresowa dostawcy *poziom ryzyka i znaczenie dostawcy, a wartość *poziom ryzyka i znaczenie dostawcy, a zaufanie
II. KUPIEC – budowanie i sterowanie własnym wizerunkiem
1. Autoprezentacja –świadome manipulowanie wrażeniem
2. Błędy autoprezentacyjne *rozbieżność między pożądanym, a rzeczywistym wizerunkiem kupca
3. Taktyki autoprezentacyjne,
4. Celowe wywieranie złego wrażenia,
5. Scenografia: „dekoracje”, rekwizyty, oświetlenie,
6. Zasada komplementarności *postawa błagalna: demonstrowanie słabości,bezradności
*zastraszanie: demonstrowanie siły, gniewu
III. GRA: kupiec– oferent
1. Pułapki i ograniczenia kupującego w kontakcie z oferentem
2. Spotkanie z oferentem –kategorie oceny rozpatrywanych ofert,
3. Manipulacje handlowców –rozpoznawanie i przeciwdziałanie,
4.Rozpoznawanie własnych obszarów największej podatności na manipulacje handlowców,
5.Kreowanie siebie na ważnego klienta –sposoby kształtowania wygodnej relacji z oferentem
*organizacja przestrzeni *modelowanie tematu i sposobu rozmowy *rozpoznawanie najważniejszych interesów i ograniczeń dostawcy *przerywanie, brak uwagi, presja czasu, „kamienna twarz”
IV.TWORZENIE PRESJI SYTUACYJNEJ W KONTAKCIE Z HANDLOWCEM
1. Osłabianie oferenta – debiuty kupieckie
*stawianie w niedoczasie (zmuszanie do odsłonięcia kart)* „nie jestem zainteresowany współpracą na tych warunkach” *„interesuje mnie tylko...”
*krytyka i straszenie konkurencją * kryptolicytacja
V.ASERTYWNOŚĆ KUPCA – jak radzić sobie z presją i zagrywkami sprzedających
*odmowa kupiecka *stawianie granic *krytyka i radzenie sobie z sugestiami i „uwodzeniem” handlowca *niestandardowe i niestereotypowe zagrywki w kontaktach z handlowcami
VI.TAKTYKI NEGOCJACJI
1.Zastosowanie różnych taktyk w sytuacjach negocjacyjnych,
2.Ustępstwa w negocjacjach,
3.Impas i metody jego przełamywania
METODYKA ZAJĘĆ
Zajęcia prowadzone są metodą warsztatową, z udziałem nowoczesnych metod aktywizujących: mini wykładów, moderowanej dyskusji, ćwiczeń zespołowych, gier symulacyjnych, analiz przypadków, rejestracji i odtworzenia przy użyciu VHS, analiza nagrań, testów psychologicznych.
Informacje o prelegentach:
Trener z bogatym doświadczeniem zawodowym. Konsultant gospodarczy w zakresie zarządzania, zarządzania sprzedażą i negocjacji. Doświadczony trener, prowadził szkolenia dla wielu dużych koncernów polskich i międzynarodowych. Praktyk, pracował na różnych stanowiskach menedżerskich kolejno jako regionalny przedstawiciel sprzedaży zarządzający sprzedażą FS na terenie 1/3 Polski, a następnie okręgowy menedżer sprzedaży odpowiedzialny m.in. za szkolenia sieci dealerskiej i personelu punktów sprzedaży w regionie warszawskim, dyrektor ds. handlu i marketingu oraz prezes zarządu dużej S.A. Wielokrotnie nagradzany za osiągnięcia w sprzedaży. Absolwent specjalistycznych kursów z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem organizowanych przez Purdue University, kursów menadżerskich -Toronto oraz w Kansas City. Specjalista w zakresie sprzedaży osobistej business-to-business, business-to-customer, negocjacji oraz obsługi klienta.
Koszt i warunki udziałuCeny:
1765zł - dopłata do pok. 1-os. wynosi 240zł
Cena zawiera:
zakwaterowanie (pokoje o wysokim standardzie z TV, łazienką) pełne wyżywienie, materiały szkoleniowe, imprezy towarzyszące, certyfikat, przerwy kawowe.
Dostępne zniżki:
5% - przy zgłoszeniu 1 osoby do 2009-01-01
10% - przy zgłoszeniu 2 osób do 2009-01-01
15% - przy zgłoszeniu 3 osób do 2009-01-01
Dofinansowanie z UE:
Nie.
Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:
* Zgłoszenia prosimy przesyłać faxem/pocztą z podpisem i pieczątką osoby decyzyjnej .Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
*Potwierdzenie i rachunek wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem
*W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu-zwrotu całości kwoty dokonujemy na podstawie pisemnej lub telefonicznej informacji do 10 dni przed szkoleniem
Uwaga: Organizator zastrzega sobie prawo zmiany pensjonatu na równorzędny standardem.