Zawartość tej strony wymaga nowszej wersji programu Adobe Flash Player.

Pobierz odtwarzacz Adobe Flash

Wyszukiwarka ofert konferencyjnych

DiH.pl

Zawartość tej strony wymaga nowszej wersji programu Adobe Flash Player.

Pobierz odtwarzacz Adobe Flash

Konferencje

Konferencje >> malopolskie

NEGOCJACJE Z ZAGRANICZNYMI PARTNERAMI

Nazwa: NEGOCJACJE Z ZAGRANICZNYMI PARTNERAMI
Koszt: powyżej 1000 zł
Ilość punktów KBN: 99
Typ konferencji: warsztaty/szkolenia
Organizator: Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
Adres: M.C. Skłodowskiej 48/6 20-029 Lublin woj. lubelskie
Osoba kontaktowa: tel.: 081 533-31-39 fax: 081 532-50-62
Tematyka: Ekonomia, Nauki o poznaniu i komunikacji, Psychologia, Socjologia,

Terminy

Termin rozpoczęcia: 2009-07-08
Termin zakończenia: 2009-07-10

Miejsce konferencji

Nazwa obiektu: Pensjonat Antałówka ***
Pełny adres: ul. Wierchowa 2
Miasto: Zakopane
Województwo: małopolskie

Opis:

Informacje podstawowe o szkoleniu:
W szkoleniu przedstawione zostaną metody negocjacyjne i ulubione taktyki stosowane przez kupców z Europy, Azji i Rosji., które będą praktycznie wykorzystywane podczas symulacji negocjacyjnych.
Celem szkolenia jest:
– osiągnięcie sprawności w przygotowaniu się do negocjacji
– nabycie umiejętności prawidłowego rozpoznawania struktur organizacyjnych potencjalnych partnerów negocjacyjnych i czynników wpływających na proces podejmowania decyzji oraz zastosowania odpowiednich strategii działania .
– poznanie procesów negocjacji grupowych cechujące klientów korporacyjnych, budowy zespołów negocjacyjnych i podziału ról taktycznych i merytorycznych.
Program ten uczy skuteczności negocjowania i renegocjowania z zagranicznymi kontrahentami.

Szkolenie skierowane jest do:
Szkolenie skierowane jest do menedżerów zarządzających działami sprzedaży , menadżerów i specjalistów odpowiedzialnych za porozumienia z zagranicznymi partnerami .

Program szkolenia:
I.CO NALEŻY WIEDZIEĆ O NASZYM ZAGRANICZNYM PARTNERZE?
1. Uwarunkowania kulturowe
2. Odmienność i podobieństwa płaszczyzn komunikacyjnych (werbalne, niewerbalne)
3. Etykieta w negocjacjach (organizacja pobytu, wizyta, spotkania, upominki etc.)
II.CZEGO MOŻNA SIĘ SPODZIEWAĆ PO NASZYM ZAGRANICZNYM PARTNERZE?
1. Przygotowanie i prowadzenie negocjacji:
* poznanie partnera * cel negocjacji * kryteria oceny * analiza możliwych scenariuszy * opracowanie argumentów
2. Dynamika procesów negocjacyjnych
3. Ulubione strategie negocjacyjne
4. Chwyty i manipulacje
III.MECHANIZMY FUNKCJONUJĄCE U PARTNERA NEGOCJACYJNEGO
1. Kultury organizacyjne i ich rozpoznawanie
2. Model mapy decyzyjnej partnera:* nieformalne struktury decyzyjne i ich rola* taktyki i strategie wejścia
IV.NEGOCJACJE ZESPOŁOWE
1. Zespoły negocjacyjne
2. Cechy dobrego negocjatora
3. Zasady funkcjonowania małych grup zadaniowych: * komunikacja w zespołach zadaniowych * role merytoryczne i taktyczne w negocjacjach
V.PRZEBIEG NEGOCJACJI
1.Rozpoczęcie negocjacji
2.Prezentacja ofert
3.Negocjacje zasadnicze
VI. GRY NEGOCJACYJNE
1.Zastosowanie odpowiednich taktyk w sytuacjach negocjacyjnych
2.Gry negocjacyjne– negocjacje pozycyjne
3.Analiza własnej skuteczności negocjowania– autodiagnostyka

Informacje o prelegentach:
charyzmatyczny trener z bogatym doświadczeniem zawodowym. Konsultant gospodarczy w zakresie zarządzania, zarządzania sprzedażą i negocjacji. Doświadczony trener, prowadził szkolenia dla wielu dużych koncernów polskich i międzynarodowych. Praktyk, pracował na różnych stanowiskach menedżerskich kolejno jako regionalny przedstawiciel sprzedaży zarządzający sprzedażą FS na terenie 1/3 Polski, a następnie okręgowy menedżer sprzedaży odpowiedzialny m.in. za szkolenia sieci dealerskiej i personelu punktów sprzedaży w regionie warszawskim, był dyrektorem ds. handlu i marketingu oraz prezes zarządu jednej z dużych spółek .Wielokrotnie nagradzany za osiągnięcia w sprzedaży. Absolwent specjalistycznych kursów z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem organizowanych przez Purdue University, kursów menadżerskich -Toronto oraz w Kansas City . Specjalista w zakresie sprzedaży osobistej business-to-business, business-to-customer, negocjacji oraz obsługi klienta. Stały współpracownik Masters CSB wysoko oceniany przez uczestników szkoleń.
Koszt i warunki udziałuCeny:
1760 zł - Dopłata do pokoju 1-os. wynosi 240 zł
Cena zawiera:
zakwaterowanie (pokoje o wysokim standardzie z TV, łazienką) pełne wyżywienie, materiały szkoleniowe, imprezy towarzyszące, zaświadczenie o udziale w szkoleniu, przerwy kawowe.

Dostępne zniżki:
5% - przy zgłoszeniu 1 osoby do 01.01.2009
10% - przy zgłoszeniu 2 osób do 01.01.2009
15% - przy zgłoszeniu 3 osób do 01.01.2009
Dofinansowanie z UE:
Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:
* Zgłoszenia prosimy przesyłać faxem/pocztą z podpisem i pieczątką osoby decyzyjnej .
Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
*Potwierdzenie i rachunek wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem
*W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu-zwrotu całości kwoty dokonujemy na podstawie pisemnej lub telefonicznej informacji do 10 dni przed szkoleniem
Uwaga: organizator zastrzega sobie prawo zmiany pensjonatu na równorzędny standardem.

Wyślij pytanie ze strony:

Pakiet Prestige:

Businessman Institute

Zakres działalności:

konferencje, szkolenia, imprezy okolicznościowe, bankiety, przyjęcia, restauracja, tenis, sauna, basen, fitness.

Lokalizacja: Warszawa

Standard obiektu:

Dodając ofertę zyskasz:

  • doskonałą formę reklamy
  • dotarcie do idealnej grupy docelowej
  • wzrost prestiżu i obrotów firmy

Logowanie:

Rejestracja

Reklama:

Rekomendowane i polecane Firmy