Terminy
Termin rozpoczęcia: 2009-07-08Miejsce konferencji
Nazwa obiektu: Pensjonat Antałówka ***Opis:
Informacje podstawowe o szkoleniu:
W szkoleniu przedstawione zostaną metody negocjacyjne i ulubione taktyki stosowane przez kupców z Europy, Azji i Rosji., które będą praktycznie wykorzystywane podczas symulacji negocjacyjnych.
Celem szkolenia jest:
– osiągnięcie sprawności w przygotowaniu się do negocjacji
– nabycie umiejętności prawidłowego rozpoznawania struktur organizacyjnych potencjalnych partnerów negocjacyjnych i czynników wpływających na proces podejmowania decyzji oraz zastosowania odpowiednich strategii działania .
– poznanie procesów negocjacji grupowych cechujące klientów korporacyjnych, budowy zespołów negocjacyjnych i podziału ról taktycznych i merytorycznych.
Program ten uczy skuteczności negocjowania i renegocjowania z zagranicznymi kontrahentami.
Szkolenie skierowane jest do:
Szkolenie skierowane jest do menedżerów zarządzających działami sprzedaży , menadżerów i specjalistów odpowiedzialnych za porozumienia z zagranicznymi partnerami .
Program szkolenia:
I.CO NALEŻY WIEDZIEĆ O NASZYM ZAGRANICZNYM PARTNERZE?
1. Uwarunkowania kulturowe
2. Odmienność i podobieństwa płaszczyzn komunikacyjnych (werbalne, niewerbalne)
3. Etykieta w negocjacjach (organizacja pobytu, wizyta, spotkania, upominki etc.)
II.CZEGO MOŻNA SIĘ SPODZIEWAĆ PO NASZYM ZAGRANICZNYM PARTNERZE?
1. Przygotowanie i prowadzenie negocjacji:
* poznanie partnera * cel negocjacji * kryteria oceny * analiza możliwych scenariuszy * opracowanie argumentów
2. Dynamika procesów negocjacyjnych
3. Ulubione strategie negocjacyjne
4. Chwyty i manipulacje
III.MECHANIZMY FUNKCJONUJĄCE U PARTNERA NEGOCJACYJNEGO
1. Kultury organizacyjne i ich rozpoznawanie
2. Model mapy decyzyjnej partnera:* nieformalne struktury decyzyjne i ich rola* taktyki i strategie wejścia
IV.NEGOCJACJE ZESPOŁOWE
1. Zespoły negocjacyjne
2. Cechy dobrego negocjatora
3. Zasady funkcjonowania małych grup zadaniowych: * komunikacja w zespołach zadaniowych * role merytoryczne i taktyczne w negocjacjach
V.PRZEBIEG NEGOCJACJI
1.Rozpoczęcie negocjacji
2.Prezentacja ofert
3.Negocjacje zasadnicze
VI. GRY NEGOCJACYJNE
1.Zastosowanie odpowiednich taktyk w sytuacjach negocjacyjnych
2.Gry negocjacyjne– negocjacje pozycyjne
3.Analiza własnej skuteczności negocjowania– autodiagnostyka
Informacje o prelegentach:
charyzmatyczny trener z bogatym doświadczeniem zawodowym. Konsultant gospodarczy w zakresie zarządzania, zarządzania sprzedażą i negocjacji. Doświadczony trener, prowadził szkolenia dla wielu dużych koncernów polskich i międzynarodowych. Praktyk, pracował na różnych stanowiskach menedżerskich kolejno jako regionalny przedstawiciel sprzedaży zarządzający sprzedażą FS na terenie 1/3 Polski, a następnie okręgowy menedżer sprzedaży odpowiedzialny m.in. za szkolenia sieci dealerskiej i personelu punktów sprzedaży w regionie warszawskim, był dyrektorem ds. handlu i marketingu oraz prezes zarządu jednej z dużych spółek .Wielokrotnie nagradzany za osiągnięcia w sprzedaży. Absolwent specjalistycznych kursów z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem organizowanych przez Purdue University, kursów menadżerskich -Toronto oraz w Kansas City . Specjalista w zakresie sprzedaży osobistej business-to-business, business-to-customer, negocjacji oraz obsługi klienta. Stały współpracownik Masters CSB wysoko oceniany przez uczestników szkoleń.
Koszt i warunki udziałuCeny:
1760 zł - Dopłata do pokoju 1-os. wynosi 240 zł
Cena zawiera:
zakwaterowanie (pokoje o wysokim standardzie z TV, łazienką) pełne wyżywienie, materiały szkoleniowe, imprezy towarzyszące, zaświadczenie o udziale w szkoleniu, przerwy kawowe.
Dostępne zniżki:
5% - przy zgłoszeniu 1 osoby do 01.01.2009
10% - przy zgłoszeniu 2 osób do 01.01.2009
15% - przy zgłoszeniu 3 osób do 01.01.2009
Dofinansowanie z UE:
Nie.
Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:
* Zgłoszenia prosimy przesyłać faxem/pocztą z podpisem i pieczątką osoby decyzyjnej .
Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
*Potwierdzenie i rachunek wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem
*W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu-zwrotu całości kwoty dokonujemy na podstawie pisemnej lub telefonicznej informacji do 10 dni przed szkoleniem
Uwaga: organizator zastrzega sobie prawo zmiany pensjonatu na równorzędny standardem.