Terminy
Termin rozpoczęcia: 2009-03-16Miejsce konferencji
Nazwa obiektu: Pensjonat Antałówka ***Opis:
Informacje podstawowe o szkoleniu:
Celem szkolenia jest :
-Poznanie nowych technik z zakresu public relations
-Zapoznanie z zasadami tworzenia strategii i koncepcji działań taktycznych public relations
-Uzyskanie umiejętności współpracy z prasą i zachowania przed kamerą
-Zapoznanie z najnowszymi koncepcjami tworzenia procedur kryzysowych
Szkolenie skierowane jest do:
Szkolenie skierowane jest do :kadry kierowniczej i pracowników działów public relations ,marketingu ,promocji i reklamy oraz pionów handlowych, menadżerów marki oraz do tych pracowników którzy zajmują się kreowaniem wizerunku oraz promocją firmy lub marki czy komunikacją zewnętrzna i wewnętrzną oraz pracowników agencji PR.
Program szkolenia:
Dzień 1.
TWORZENIE STRATEGII I PROGRAMU PUBLIC RELATIONS
-Strategiczne założenia działań public relations
-Zasady tworzenia programu działań wizerunkowych
-Metody badań wizerunku firmy a decyzje w zakresie treści public relations
-Wycena podejmowanych działań i metody doboru budżetu
-Ocena skuteczności i efektywności programu
-System identyfikacji wizualnej firmy - elementy, wdrożenie, zastrzeżenie
-Ćwiczenia praktyczne z doboru technik PR dla wybranych przedsięwzięć
Dzień 2.
TECHNIKI KREOWANIA WIZERUNKU FIRMY Z UWZGLĘDNIENIEM NOWYCH MEDIÓW
-Media relations – nowe koncepcje współpracy z prasą
-Nowe formy informacji prasowej
-Wykorzystanie Internetu w kontaktach z prasą
-Techniki przekazywania tekstu mikrofonowego
-VNR - nowa technika przekazywania przez firmy obrazu programom telewizyjnym
-Zasady sporządzania różnych form informacji prasowej
-Ćwiczenia praktyczne ze sporządzania różnych form informacji dla prasy
-Organizacja konferencji prasowej
-Briefing prasowy i przyjęcie prasowe
-Praktyczne uwagi na temat komunikowania się z prasą
-Wykorzystanie postanowień prawa prasowego
-Zasady przeprowadzania wywiadu prasowego, w tym w sytuacjach trudnych
Wywiad telewizyjny
-Zasady występowania przed kamerą w różnych sytuacjach
-Techniki retoryczne odpowiedzi na trudne pytania dziennikarzy
-Ćwiczenia praktyczne z kamerą i mikrofonem – trening medialny (dla chętnych)
-Nowe tendencje w zakresie wydawnictw firmowych
-Praktyczne uwagi na temat struktury i formy broszur firmowych
-Sprawozdanie z działalności i raport roczny - przygotowanie
-Harmonogram przedsięwzięć przy organizacji imprez firmowych
-Obchody jubileuszowe i dzień otwarty w firmie, seminarium dla klientów
-Wybór koncepcji sponsoringu i zawieranie umów sponsorskich
-Nowe koncepcje działań z zakresu Internet public relations
Web 2.0 a public relations w Internecie
Dzień 3.
PRZYGOTOWANIE PROCEDUR ZARZADZANIA SYTUACJĄ KRYZYSOWĄ
-Obrona wizerunku firmy w sytuacji kryzysowej
-Przygotowanie firmy do kryzysu
-Tworzenie zespołu kryzysowego
-Zasady sporządzania książki kryzysowej i wdrażania procedur
-Współpraca z prasą krajową i zagraniczną w kryzysie
-Prowadzenie kryzysowej komunikacji wewnętrznej
-Analiza podstawowych błędów popełnianych przez firmy w kryzysie
-Wykorzystanie nowych mediów w kryzysie
Ćwiczenia praktyczne – symulacja sytuacji kryzysowych i ich rozwiązywanie
KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA
-Nowe techniki wewnętrznych działań public relations
-Integrowanie pracowników z firmą
-Prowadzenie relacji inwestorskich
Uczestnicy otrzymują możliwość uzyskania porady/konsultacji po zakończeniu szkolenia przez Internet ,a także możliwość korzystania z internetowej bazy informacji trenera.
Metodyka zajęć :mini-wykłady, prezentacje ,analiza przypadków, ćwiczenia praktyczne, konsultacje indywidualne i dyskusja .
Informacje o prelegentach:
Zajęcia prowadzi: Znany i ceniony specjalista PR,praktyk i pracownik naukowy SGH. Od 25 lat zajmuje się problematyką public relations. Obronił pierwszą w Polsce dysertację doktorską na temat public relations oraz napisał rozprawę habilitacyjną. Zagadnieniami tymi zajmował się pracując w firmach w Niemczech i Wielkiej Brytanii. Wiedzę na temat public relations zdobywał także na specjalistycznych szkoleniach w Stanach Zjednoczonych. Napisał 36 książek, wydanych w Polsce i za granicą , jest członkiem i jurorem w Akademii Ekspertów Public Relations, które nadaje co roku nagrody w PR (min. PR-owskie Oskary, nazywane Protonami).Specjalizuje się w strategiach wizerunkowych dla dużych projektów, które realizował m.in. na stanowisku starszego eksperta Banku Światowego. Współpracuje jako konsultant agencji public relations, opracował i wdrażał wiele projektów PR. Jest autorem programów public relations i książek kryzysowych dla znanych koncernów, w tym z branży paliwowo-energetycznej. Realizował ponadto liczne projekty społeczne, wśród nich związane z kreowaniem postaw ekologicznych. Od wielu lat prowadzi szkolenia dla kadry menadżerskiej oraz specjalistów z zakresu PR .
Koszt i warunki udziałuCeny:
2190zł - dopłata do pok. 1-os. wynosi 240zł
Cena zawiera:
zakwaterowanie (pokoje o wysokim standardzie z TV, łazienką) pełne wyżywienie, materiały szkoleniowe, imprezy towarzyszące, certyfikat, przerwy kawowe.
Dostępne zniżki:
5% - przy zgłoszeniu 2 osób lub zgłoszeniu do 2009-02-01
7% - przy zgłoszeniu 3 osób lub zgłoszeniu do 2009-01-01
10% - przy zgłoszeniu min. 4 osób
Dofinansowanie z UE:
Nie.
Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:
* Zgłoszenia prosimy przesyłać faxem/pocztą z podpisem i pieczątką osoby decyzyjnej .Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
*Potwierdzenie i rachunek wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem
*W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu-zwrotu całości kwoty dokonujemy na podstawie pisemnej lub telefonicznej informacji do 10 dni przed szkoleniem
Uwaga: Organizator zastrzega sobie prawo zmiany pensjonatu na równorzędny standardem.