Zawartość tej strony wymaga nowszej wersji programu Adobe Flash Player.

Pobierz odtwarzacz Adobe Flash

Wyszukiwarka ofert konferencyjnych

DiH.pl

Zawartość tej strony wymaga nowszej wersji programu Adobe Flash Player.

Pobierz odtwarzacz Adobe Flash

Konferencje

Konferencje >> malopolskie

PUBLIC RELATIONS Czyli jak kreować wizerunek firmy na zmieniającym się rynku

Nazwa: PUBLIC RELATIONS Czyli jak kreować wizerunek firmy na zmieniającym się rynku
Koszt: powyżej 1000 zł
Ilość punktów KBN: 99
Typ konferencji: warsztaty/szkolenia
Organizator: Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
Adres: M.C. Skłodowskiej 48/6 20-029 Lublin woj. lubelskie
Osoba kontaktowa: tel.: 081 533-31-39 fax: 081 532-50-62
Tematyka: Ekonomia, Nauki o poznaniu i komunikacji, Psychologia, Socjologia,

Terminy

Termin rozpoczęcia: 2009-03-16
Termin zakończenia: 2009-03-19

Miejsce konferencji

Nazwa obiektu: Pensjonat Antałówka ***
Pełny adres: ul. Wierchowa 2
Miasto: Zakopane
Województwo: małopolskie

Opis:

Informacje podstawowe o szkoleniu:
Celem szkolenia jest :
-Poznanie nowych technik z zakresu public relations
-Zapoznanie z zasadami tworzenia strategii i koncepcji działań taktycznych public relations
-Uzyskanie umiejętności współpracy z prasą i zachowania przed kamerą
-Zapoznanie z najnowszymi koncepcjami tworzenia procedur kryzysowych

Szkolenie skierowane jest do:
Szkolenie skierowane jest do :kadry kierowniczej i pracowników działów public relations ,marketingu ,promocji i reklamy oraz pionów handlowych, menadżerów marki oraz do tych pracowników którzy zajmują się kreowaniem wizerunku oraz promocją firmy lub marki czy komunikacją zewnętrzna i wewnętrzną oraz pracowników agencji PR.

Program szkolenia:
Dzień 1.
TWORZENIE STRATEGII I PROGRAMU PUBLIC RELATIONS
-Strategiczne założenia działań public relations
-Zasady tworzenia programu działań wizerunkowych
-Metody badań wizerunku firmy a decyzje w zakresie treści public relations
-Wycena podejmowanych działań i metody doboru budżetu
-Ocena skuteczności i efektywności programu
-System identyfikacji wizualnej firmy - elementy, wdrożenie, zastrzeżenie
-Ćwiczenia praktyczne z doboru technik PR dla wybranych przedsięwzięć
Dzień 2.
TECHNIKI KREOWANIA WIZERUNKU FIRMY Z UWZGLĘDNIENIEM NOWYCH MEDIÓW
-Media relations – nowe koncepcje współpracy z prasą
-Nowe formy informacji prasowej
-Wykorzystanie Internetu w kontaktach z prasą
-Techniki przekazywania tekstu mikrofonowego
-VNR - nowa technika przekazywania przez firmy obrazu programom telewizyjnym
-Zasady sporządzania różnych form informacji prasowej
-Ćwiczenia praktyczne ze sporządzania różnych form informacji dla prasy
-Organizacja konferencji prasowej
-Briefing prasowy i przyjęcie prasowe
-Praktyczne uwagi na temat komunikowania się z prasą
-Wykorzystanie postanowień prawa prasowego
-Zasady przeprowadzania wywiadu prasowego, w tym w sytuacjach trudnych
Wywiad telewizyjny
-Zasady występowania przed kamerą w różnych sytuacjach
-Techniki retoryczne odpowiedzi na trudne pytania dziennikarzy
-Ćwiczenia praktyczne z kamerą i mikrofonem – trening medialny (dla chętnych)
-Nowe tendencje w zakresie wydawnictw firmowych
-Praktyczne uwagi na temat struktury i formy broszur firmowych
-Sprawozdanie z działalności i raport roczny - przygotowanie
-Harmonogram przedsięwzięć przy organizacji imprez firmowych
-Obchody jubileuszowe i dzień otwarty w firmie, seminarium dla klientów
-Wybór koncepcji sponsoringu i zawieranie umów sponsorskich
-Nowe koncepcje działań z zakresu Internet public relations
Web 2.0 a public relations w Internecie
Dzień 3.
PRZYGOTOWANIE PROCEDUR ZARZADZANIA SYTUACJĄ KRYZYSOWĄ
-Obrona wizerunku firmy w sytuacji kryzysowej
-Przygotowanie firmy do kryzysu
-Tworzenie zespołu kryzysowego
-Zasady sporządzania książki kryzysowej i wdrażania procedur
-Współpraca z prasą krajową i zagraniczną w kryzysie
-Prowadzenie kryzysowej komunikacji wewnętrznej
-Analiza podstawowych błędów popełnianych przez firmy w kryzysie
-Wykorzystanie nowych mediów w kryzysie
Ćwiczenia praktyczne – symulacja sytuacji kryzysowych i ich rozwiązywanie
KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA
-Nowe techniki wewnętrznych działań public relations
-Integrowanie pracowników z firmą
-Prowadzenie relacji inwestorskich

Uczestnicy otrzymują możliwość uzyskania porady/konsultacji po zakończeniu szkolenia przez Internet ,a także możliwość korzystania z internetowej bazy informacji trenera.

Metodyka zajęć :mini-wykłady, prezentacje ,analiza przypadków, ćwiczenia praktyczne, konsultacje indywidualne i dyskusja .

Informacje o prelegentach:
Zajęcia prowadzi: Znany i ceniony specjalista PR,praktyk i pracownik naukowy SGH. Od 25 lat zajmuje się problematyką public relations. Obronił pierwszą w Polsce dysertację doktorską na temat public relations oraz napisał rozprawę habilitacyjną. Zagadnieniami tymi zajmował się pracując w firmach w Niemczech i Wielkiej Brytanii. Wiedzę na temat public relations zdobywał także na specjalistycznych szkoleniach w Stanach Zjednoczonych. Napisał 36 książek, wydanych w Polsce i za granicą , jest członkiem i jurorem w Akademii Ekspertów Public Relations, które nadaje co roku nagrody w PR (min. PR-owskie Oskary, nazywane Protonami).Specjalizuje się w strategiach wizerunkowych dla dużych projektów, które realizował m.in. na stanowisku starszego eksperta Banku Światowego. Współpracuje jako konsultant agencji public relations, opracował i wdrażał wiele projektów PR. Jest autorem programów public relations i książek kryzysowych dla znanych koncernów, w tym z branży paliwowo-energetycznej. Realizował ponadto liczne projekty społeczne, wśród nich związane z kreowaniem postaw ekologicznych. Od wielu lat prowadzi szkolenia dla kadry menadżerskiej oraz specjalistów z zakresu PR .
Koszt i warunki udziałuCeny:
2190zł - dopłata do pok. 1-os. wynosi 240zł
Cena zawiera:
zakwaterowanie (pokoje o wysokim standardzie z TV, łazienką) pełne wyżywienie, materiały szkoleniowe, imprezy towarzyszące, certyfikat, przerwy kawowe.

Dostępne zniżki:
5% - przy zgłoszeniu 2 osób lub zgłoszeniu do 2009-02-01
7% - przy zgłoszeniu 3 osób lub zgłoszeniu do 2009-01-01
10% - przy zgłoszeniu min. 4 osób
Dofinansowanie z UE:
Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:
* Zgłoszenia prosimy przesyłać faxem/pocztą z podpisem i pieczątką osoby decyzyjnej .Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
*Potwierdzenie i rachunek wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem
*W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu-zwrotu całości kwoty dokonujemy na podstawie pisemnej lub telefonicznej informacji do 10 dni przed szkoleniem
Uwaga: Organizator zastrzega sobie prawo zmiany pensjonatu na równorzędny standardem.

Wyślij pytanie ze strony:

Pakiet Prestige:

Businessman Institute

Zakres działalności:

konferencje, szkolenia, imprezy okolicznościowe, bankiety, przyjęcia, restauracja, tenis, sauna, basen, fitness.

Lokalizacja: Warszawa

Standard obiektu:

Dodając ofertę zyskasz:

  • doskonałą formę reklamy
  • dotarcie do idealnej grupy docelowej
  • wzrost prestiżu i obrotów firmy

Logowanie:

Rejestracja

Reklama:

Rekomendowane i polecane Firmy