Terminy
Termin rozpoczęcia: 2009-04-23Miejsce konferencji
Nazwa obiektu: Pensjonat Antałówka ***Opis:
Informacje podstawowe o szkoleniu:
Celem szkolenia jest: przekazanie praktycznej wiedzy i doskonalenie umiejętności pełnienia ról kierowniczych.
Dowiecie się Państwo m.in.:
- jak elastycznie posługiwać się różnorodnymi stylami zarządzania
- jak zostać liderem dla innych
- jak wyznaczyć cele i kontrolować realizację zadań
- jak inspirować siebie i podwładnych do realizacji zamierzonych celów
- jak motywować pracowników do efektywniejszej pracy
- jak rozwiązywać konflikty i twórczo je wykorzystywać.
Szkolenie skierowane jest do:
Szkolenie skierowane jest do kadry kierowniczej na różnych poziomach zarządzania
/menadżerów operacyjnych, kierowników zespołów handlowych , zespołów projektowych .../
Program szkolenia:
I. KIEROWANIE I ZARZĄDZANIE – jak dopasować preferowany przez siebie styl zarządzania do stylu najbardziej pożądanego przez pracowników i organizację
* czynniki warunkujące sprawne zarządzanie personelem
* style i metody kierowania
* sukces indywidualny, a sukces zespołu – dylematy i sprzeczności
II. JAK KIEROWAĆ WŁASNYM ROZWOJEM
* organizacja pracy własnej
* zarządzanie czasem pracy, planowanie zadań i czynności
* wyznaczanie celów i metody ich realizacji
III. TO, ŻE JESTEŚ LIDEREM, NIE CZYNI CIĘ AUTOMATYCZNIE KIMŚ
* co czyni lidera?
* co robić samemu, a co z pomocą grupy
* czy jesteś asertywnym menedżerem?
* prawa asertywności – zrób bilans „opłacalności” swoich zachowań
* asertywne przekazywanie własnych opinii/przekonań
IV. JAK OPRZEĆ SIĘ PRESJI I MANIPULACJI W ZARZĄDZANIU
* radzenie sobie z presją i manipulacją
* zamiana oceny na opinię
* radzenie sobie z krytyką i atakiem
* podstępne praktyki stosowane przez pracownika
* sygnały dostępu (elementy odkrycia się partnera rozmowy)
* „zdarta płyta” * zamglenie
V. JAK ZARZĄDZAĆ PRZEZ DELEGOWANIE UPRAWNIEŃ
* warunki właściwego delegowania uprawnień
* miejsce i obszar delegowania
* podział uprawnień pomiędzy linią a sztabem
* motywacyjna rola delegacji
VI. JAK MOBILIZOWAĆ PRACOWNIKÓW DO SKUTECZNEGO DZIAŁANIA
* wzorce motywacyjne niezbędne do efektywnego funkcjonowania firmy i metody ich uruchamiania * rodzaje oddziaływań motywacyjnych (motywacyjne funkcje płac, pozapłacowe oddziaływania motywacyjne)
* kary i nagrody jako instrument oddziaływania na pracownika – skuteczność i ograniczenia sposób kierowania, przydział zadań oraz zakres autonomii pracowniczej jako źródło motywacji
VII. MOTYWACJA A SYSTEM OCEN PRACOWNICZYCH
* założenia systemu ocen
* samoocena pracownika
* okresowa rozmowa oceniająca
* plany dotyczące przyszłości zawodowej pracownika
VIII. ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW I ICH ROLA W BUDOWANIU CECH LIDERA
* autodiagnostyka własnego stylu reagowania na konflikt
* strategie rozwiązywania konfliktów (gry symulacyjne)
* konwencjonalne i niekonwencjonalne techniki łagodzenia sporów
* wiarygodność przełożonego i jej wpływ na rozwiązywanie konfliktów
Informacje o prelegentach:
– psycholog, licencjonowany trener – Certyfikat Practitioner of Art. Of Neurolinguistic Programming, członek PTP, wykładowca w renomowanych szkołach zarządzania. Konsultant i autor projektów szkoleniowo-doradczych dla wielu firm różnej wielkości.Doświadczony trener umiejętności psychospołecznych, specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z zakresu komunikacji, umiejętności menedżerskich, systemów motywacyjnych i ocen pracowniczych. Trener wysoko oceniany przez uczestników szkoleń.
Koszt i warunki udziałuCeny:
1820zł - dopłata do pok. 1-os. wynosi 240zł
Cena zawiera:
zakwaterowanie (pokoje o wysokim standardzie z TV, łazienką) pełne wyżywienie, materiały szkoleniowe, imprezy towarzyszące, certyfikat, przerwy kawowe.
Dostępne zniżki:
5% - przy zgłoszeniu 1 osoby do 2009-01-01
10% - prz zgłoszeniu 2 osób do 2009-01-01
15% - przy zgłoszeniu 3 osób do 2009-01-01
Dofinansowanie z UE:
Nie.
Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:
* Zgłoszenia prosimy przesyłać faxem/pocztą z podpisem i pieczątką osoby decyzyjnej .Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
*Potwierdzenie i rachunek wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem
*W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu-zwrotu całości kwoty dokonujemy na podstawie pisemnej lub telefonicznej informacji do 10 dni przed szkoleniem
Uwaga: Organizator zastrzega sobie prawo zmiany pensjonatu na równorzędny standardem.