Zawartość tej strony wymaga nowszej wersji programu Adobe Flash Player.

Pobierz odtwarzacz Adobe Flash

Wyszukiwarka ofert konferencyjnych

DiH.pl

Zawartość tej strony wymaga nowszej wersji programu Adobe Flash Player.

Pobierz odtwarzacz Adobe Flash

Konferencje

Konferencje >> mazowieckie

Cel: Klient korporacyjny i MSP. Strategie dla sektora bankowego i ubezpieczeń

Nazwa: Cel: Klient korporacyjny i MSP. Strategie dla sektora bankowego i ubezpieczeń
Koszt: powyżej 1000 zł
Ilość punktów KBN: 99
Typ konferencji: kongres
Organizator: Movida conferences s.k.
Adres: al. Ujazdowskie 16 lok. 60 00-557 Warszawa woj. mazowieckie
Tematyka: Ekonomia,

Terminy

Termin rozpoczęcia: 2009-03-03
Termin zakończenia: 2009-03-06

Miejsce konferencji

Nazwa obiektu: Miejsce w terminie póżniejszym
Miasto: Warszawa
Województwo: mazowieckie

Opis:

Informacje podstawowe o konferencji:
Planujemy konferencję, której tematyka poruszy zagadnienia związane ze strategiami komunikacji i budowania relacji biznesowych z klientem korporacyjnym oraz z sektorem MSP.



Główne zagadnienia, którym poświęcone będą prelekcje ekspertów to między innymi:

Jak wypracować i utrzymać pozytywny wizerunek na rynku?
Strategie marketingowe w warunkach wysokiej konkurencyjności
Kreowanie i wprowadzanie nowych produktów i usług
Internet w marketingu – dlaczego boimy się Internetu skoro to takie proste?
Błędy w procesach komunikacyjnych
CRM jako narzędzie do realizacji złożonych strategii zarządzania relacjami z klientami

Program konferencji odniesie się też do szeroko pojętego marketingu w sektorze branży finansowej (banki, towarzystwa ubezpieczeniowe, itp.). Zostaną omówione także korzyści związane z implementacją systemów informatycznych służących budowaniu przewagi konkurencyjnej (CRM, Business Intelligence).

Konferencja skierowana jest do:
- Prezesów i członków zarządu
- Dyrektorów departamentów marketingu
Brand i product menedżerów banków, towarzystw ubezpieczeniowych, funduszy inwestycyjnych
- Dyrektorów, kierowników i wszystkich osób odpowiedzialnych za strategie sprzedaży w instytucjach finansowych
- Dyrektorów do spraw rozwoju
- Menedżerów odpowiedzialnych za implementację nowych rozwiązań w firmie
- Dyrektorów i kierowników PR
- Osób odpowiedzialnych za budowanie wizerunku instytucji finansowych

Program konferencji:
Tematy kluczowe:

- Korzyści biznesowe wynikające z wdrożenia systemu CRM
- Business Intelligence – sprawdzone systemy wspierania działań konkurencyjnych
- Jak przewidywać stopień lojalności klientów
- Światowe tendencje związane z dystrybucją usług finansowych
- Perspektywy rozwoju współpracy sektora finansowego z korporacyjnym środowiskiem klienckim
- Najważniejsze oczekiwania klientów korporacyjnych w środowisku sektora finansowego
- Koncepcja marketingu partnerskiego – budowanie i umacnianie lojalności w relacjach B2B
- Innowacyjne działania w marketingu produktów i usług finansowych
- Przekuwanie obserwacji w insight jako podstawa dla strategicznych decyzji biznesowych
- Najpoważniejsze błędy i grzechy w komunikacji B2B i B2C w Internecie
- Finanse w sieci – kierunki rozwoju produktów i usług finansowych w Internecie

Informacje o prelegentach:
Dlaczego warto wziąć udział w konferencji:

wiedzę przedstawią Państwu najwyższej klasy eksperci o dużym doświadczeniu praktycznym
poznają Państwo perspektywy rozwoju biznesowego środowiska finansowego, co jest szczególnie istotne ze względu na stale zmieniające się realia rynku i wzrost znaczenia gospodarczego sektora MSP
zapoznają się Państwo z najważniejszymi, bieżącymi oczekiwaniami klienta biznesowego w obszarze korporacyjnym i sektorze MSP
uzyskają Państwo wiedzę odnoszącą się do specyficznych zagadnień dotyczących realizacji strategii marketingowych w Internecie
w sposób praktyczny zaprezentowane zostaną możliwości uzyskania korzyści biznesowych związanych z implementacją systemów informatycznych, służących budowaniu i umacnianiu przewagi konkurencyjnej
dowiedzą się Państwo jak budować lojalność klientów oraz jak zapobiegać ich migracjom

Wydarzenia towarzyszące:
Zakupy w przemyśle. Optymalizacja działań w trudnych czasach
Zakupy w przemyśle. Optymalizacja działań w trudnych czasach

Koszt i warunki udziałuCeny:
2500 - + 22% vat
Cena zawiera:
dwa dni konferencyjne

Dofinansowanie z UE:
Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:
• Opłata za konferencję obejmuje dokumentację, posiłki
i napoje. Cena nie zawiera kosztów noclegu oraz parkingu.
• W przypadku odwołania zgłoszenia w terminie krótszym
niz 14 dni przed rozpoczeciem konferencji wpłata na
poczet uczestnictwa nie podlega zwrotowi. Nieodwołanie
uczestnictwa i niewziecie udziału w konferencji spowoduje
obciazenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
• Rezygnacja z udziału na 14 dni przed rozpoczęciem
konferencji powoduje powstanie zobowiazania pokrycia
pełnych kosztów udziału na podstawie faktury Organizatora.
Odwołanie zgłoszenia wymaga formy pisemnej i zostanie
potwierdzone przez organizatora.
• W każdym momencie można wyznaczyć zastępstwo.
Prosimy wówczas o niezwłoczne powiadomienie organizatora.
• Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania
konferencji i zmian w programie z przyczyn niezaleznych
od organizatora. W przypadku odwołania konferencji
zwracamy koszty uczestnictwa lub proponujemy udział
w innej konferencji lub seminarium.

Wyślij pytanie ze strony:

Pakiet Prestige:

Businessman Institute

Zakres działalności:

konferencje, szkolenia, imprezy okolicznościowe, bankiety, przyjęcia, restauracja, tenis, sauna, basen, fitness.

Lokalizacja: Warszawa

Standard obiektu:

Dodając ofertę zyskasz:

  • doskonałą formę reklamy
  • dotarcie do idealnej grupy docelowej
  • wzrost prestiżu i obrotów firmy

Logowanie:

Rejestracja

Reklama:

Rekomendowane i polecane Firmy