Terminy
Termin rozpoczęcia: 2009-01-27Miejsce konferencji
Nazwa obiektu: Holiday Inn WarszawaOpis:
To już druga edycja konferencji poświęconej zagadnieniom e-commerce dla branży turystycznej. e-Travel Forum 2009 dzieli się spostrzeżeniami, prezentuje osiągnięcia największych graczy na środkowoeuropejskim rynku i skupia uwagę wszystkich zainteresowanych marketingiem internetowym w turystyce. Zapoznaj się z najlepszymi praktykami z branży, posłuchaj przedstawicieli międzynarodowych firm, którzy podzielą się z uczestnikami konferencji swoją wiedzą i doświadczeniem. Skorzystaj z okazji wzięcia udziału w międzynarodowym forum dla profesjonalistów zajmujących się turystyką.
zapisz się na konferencje - e-travelforum.pl
Ponad 240 osób uczestniczyło w pierwszej edycji e-Travel Forum w styczniu 2008 roku. Mówcy reprezentowali takie firmy jak: Amadeus Polska, Comvel Polska/Fly.pl, Easygo.pl, eCard S.A., Galileo by Travelport, Gemius S.A., Google Poland, Hotel Reservation Service Poland, MCI Management, MRM Worldwide, Net Solutions, Netmedia / Hotele.pl, Orbis S.A., Pentor Research International S.A., Perfect One, Polish Travel Quo Vadis, Profeo.pl, Rimco, Teleperformance Polska, Transworld Communications, Traveltainment Polska, TravelTECH, Wakacje.pl, Wind Telecom S.A. oraz wiele innych.
Zgłoś swój udział w Konferencji e-Travel Forum 2009 już dziś. 27 i 28 stycznia 2009 będą prawdopodobnie najlepiej wykorzystanymi 2 dniami z Twojego kalendarza, które możesz spędzić poza biurem. Zdobyta wiedza, kontakty biznesowe i okazje partnerstwa z innymi uczestnikami Forum będą owocować przez cały rok.
zapisz się na konferencje - e-travelforum.pl
Program Konferencji e-Travel Forum 2009
Holiday Inn Warszawa
ul. Złota 48/54, 00-120 Warszawa
Dzień I. 27 stycznia 2009 r. (wtorek)
08:30 – 09:30
Rejestracja uczestników
09:30 - 09:45
Otwarcie konferencji i słowo wstępne przewodniczącego konferencji
Ireneusz Marganiec - prezes, dyrektor generalny Amadeus Polska
09:45 - 10:15
Nowe trendy w travel e-commerce. Jak rozwija się e-commerce w turystyce na świecie? Jaka jest przyszłość businessu on-line?
KeyNote Speaker – AMADEUS
10:15 - 11:00
Polska branża turystyczna – co dalej ? Jak rozwija się e-commerce w turystyce na Europie Centralnej? Jaka jest przyszłość businessu on-line w Polsce?
KeyNote Speaker - Wolfgang Pagl - Director of Market Management Eastern Europe, Austria and Switzerland EXPEDIA
11:00 - 11:30
Przerwa na kawę, networking
11:30 - 12:30
Panel: Konwergencja czy współzawodnictwo narzędzi wspierających sprzedaż?
Kto ma kontrolę nad marketingiem internetowym, revenue managementem, kanałami dystrybucji, systemami CRM i ERP ten kontroluje sprzedaż.
12:30 - 13:30
Panel: Location-Based Marketing... Ciemna strona telefonii komórkowej?
Czy potrafimy już wykorzystywać location-based marketing? Czy to narządzie jest już w naszym zasięgu, czy to wciąż przyszłość rodem z filmów Sci-Fi? Posłuchaj panelistów, którzy podzielą się swoimi doświadczeniami jak doprowadzić klienta do Twoich drzwi.
13.30 - 14:30
Lunch, networking
14:30 - 15:30
Internet jako platforma handlowa usług turystycznych.
15:30 - 16:30
Panel: Fundusze unijne: błogosławieństwo czy przekleństwo turystyki
Paneliści – osoby odpowiedzialne za promocję polskich regionów i prywatni przedsiębiorcy przedstawią swoje plany rozwoju w oparciu o fundusze unijne i zaprezentują swoją „drogę przez mękę” jaką przeszli, by je zrealizować.
16:30 - 17:00
Przerwa na kawę, networking
17:10 - 17.30
Podsumowanie pierwszego dnia konferencji przez przewodniczącego konferencji
Ireneusz Marganiec - prezes, dyrektor generalny Amadeus Polska (TBC)
17:30 - 18:30
Koktajl, networking
Dzień II. 28 stycznia 2009 r. (środa)
09:00 - 09:10
Słowo wstępne przewodniczącego konferencji
Ireneusz Marganiec - prezes, dyrektor generalny Amadeus Polska
e-Commerce w biurach
podróży i liniach lotniczych
(prowadzący: Ireneusz Marganiec)
e-Commerce w sektorze hotelarskim
(prowadzący: Artur Lisowski)
09:10 - 10:00
Panel: Travel Manager – nowa profesja? Czy wykwalifikowani profesjonaliści w wielkich firmach zastąpią biura podróży?
Panel: Rezerwacja hoteli online w Polsce z perspektywy lokalnych i zagranicznych graczy na rynku
10:00 - 11:00
Panel: tradycyjne i niskotaryfowe linie lotnicze – kto od kogo się uczy? Elementy strategii LCC w tradycyjnych liniach lotniczych i odwrotnie
Panel: Dystrybucja online sposobem na wzrost przychodów - Revenue Management w Polsce
11:00 - 11:30
Przerwa na kawę, networking
11:30 - 12:30
Panel: dualizm dystrybucji w tradycyjnych biurach podróży. Systemy hybrydowe.
Jak zbudować strategie sprzedaży w oparciu o dystrybucje online.
12:30 - 13:30
Panel: model biznesowy tour operatorów. B2B czy B2C?
Panel: eMarketing w hotelarstwie - poznaj opinie ekspertów (pod patronatem travelmarketing.pl)
13:30 - 14:30
Lunch, networking
14:30 - 15:30
Panel: reklama w internecie – nowy przemysł? Specyfika kanału dystrybucji wymusza zupełnie inne podejście do kreacji i zasad emisji. Call to action, konwersja itd.
Panel: Konferencje online - przyszłośc czy teraźniejszość?
15:30 - 16:30
Panel: telefonia komórkowa jako nowy kanał dystrybucji usług turystycznych?
Panel: e-commerce w Polsce - z perspektywy sieci hotelowych
16:30 - 17:00
Podsumowanie konferencji przez przewodniczącego konferencji
Ireneusz Marganiec - prezes, dyrektor generalny Amadeus Polska
zapisz się na konferencje - e-travelforum.pl
Zapewnione symultaniczne tłumaczenie polsko-angielskie.