Zawartość tej strony wymaga nowszej wersji programu Adobe Flash Player.

Pobierz odtwarzacz Adobe Flash

Wyszukiwarka ofert konferencyjnych

DiH.pl

Zawartość tej strony wymaga nowszej wersji programu Adobe Flash Player.

Pobierz odtwarzacz Adobe Flash

Konferencje

Konferencje >> mazowieckie

IV edycja Siły Telemarketingu

Nazwa: IV edycja Siły Telemarketingu
Koszt: do 1000 zł
Ilość punktów KBN: 99
Typ konferencji: konferencja
Organizator: Nowoczesna Firma
Adres: ul. Flory 9/1 00-586 Warszawa
e-mail: info@nf.pl
Tematyka: Ekonomia,

Terminy

Termin rozpoczęcia: 2008-09-29
Termin zakończenia: 2008-09-30

Miejsce konferencji

Nazwa obiektu: Hotel Polonia Palace
Pełny adres: ul. Al. Jerozolimskie 45
Miasto: Warszawa
Województwo: mazowieckie

Opis:

Projekt Siła Telemarketingu, realizowany jest przez portal wiedzy dla biznesu – Nowoczesna Firma we współpracy z Fundacją Obserwatorium Zarządzania. Projekt składa się z następujących działań: badanie, raport, konferencja, warsztaty. Do współpracy merytorycznej przy IV edycji przystąpiły zarówno międzynarodowe, jak i polskie organizacje. Partnerami merytorycznymi są: Call Center Management Association z Wielkiej Brytanii oraz Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego.
Konferencja Siła Telemarketingu 2008 to spotkanie ekspertów branży contact center. Jej uczestnicy będą mieli okazję zapoznać się z trendami na rynku contact center w Polsce i na świecie, prezentowanymi przez polskich i międzynarodowych ekspertów i praktyków firm wykorzystujących telemarketing w swoich codziennych działaniach.
Podczas konferencji zapraszamy m.in. na wystąpienie współautorki światowego raportu: „The Global Call Centre Report International Perspectives on Management and Employment” - Ursuli Holtgrewe, w którym podejmie próbę odpowiedzi na pytanie: Na ile globalny jest biznes call center i jakie daje to perspektywy biznesowi w Polsce?

Bezpłatny Raport Siła Telemarketingu 2008
Raport będzie udostępniony bezpłatnie uczestnikom konferencji i warsztatów! Autorem badania jest Fundacja Obserwatorium Zarządzania. Współorganizatorami badania są: Interaktywny Instytut Badań Rynkowych oraz Ipsos. Poznaj wyniki, wnioski i interpretacje oraz opinie ekspertów zaproszonych do Kapituły Projektu.

Partnerami IV edycji Projektu Siła Telemarketingu zostały cenione na rynku firmy: Altar, TiM Call Center, GN Netcom A/S, Alcatel-Lucent.

Wyślij pytanie ze strony:

Pakiet Prestige:

Businessman Institute

Zakres działalności:

konferencje, szkolenia, imprezy okolicznościowe, bankiety, przyjęcia, restauracja, tenis, sauna, basen, fitness.

Lokalizacja: Warszawa

Standard obiektu:

Dodając ofertę zyskasz:

  • doskonałą formę reklamy
  • dotarcie do idealnej grupy docelowej
  • wzrost prestiżu i obrotów firmy

Logowanie:

Rejestracja

Reklama:

Rekomendowane i polecane Firmy