Zawartość tej strony wymaga nowszej wersji programu Adobe Flash Player.

Pobierz odtwarzacz Adobe Flash

Wyszukiwarka ofert konferencyjnych

DiH.pl

Zawartość tej strony wymaga nowszej wersji programu Adobe Flash Player.

Pobierz odtwarzacz Adobe Flash

Konferencje

Konferencje >> mazowieckie

Prognozowanie - Fundamenty Prognozowania

Nazwa: Prognozowanie - Fundamenty Prognozowania
Typ konferencji: warsztaty/szkolenia
Organizator: MPM Produkctivity Management Sp. z o.o.
Adres: Siedziba: ul. Winiary 16/10 60-665 Poznań Korespondencja: os. Na Murawie 13/2A 61-655 Poznań
Osoba kontaktowa: Dagmara Kopacka
Tematyka: Logistyka,

Terminy

Termin rozpoczęcia: 2012-07-12
Termin zakończenia: 2012-07-13

Miejsce konferencji

Nazwa obiektu: Hotel do ustalenia
Miasto: Warszawa
Województwo: mazowieckie

Opis:

Cykl szkoleniowy „Prognozowanie i Zarządzanie Popytem” obejmuje najważniejsze zagadnienia dotyczące prognozowania w przedsiębiorstwie – jako części zintegrowanego systemu planistycznego w łańcuchu dostaw. Poruszane tematy omawiają zasady prawidłowego budowania prognoz i zarządzania prognozą. Ze względu na znaczny rozmiar materiału, cykl składa się z dwóch szkoleń: części pierwszej „Fundamenty Prognozowania” oraz części drugiej „Zarządzanie Procesem Prognostycznym".

Celem szkolenia „Fundamenty Prognozowania” jest zrozumienie potrzeby i celów prognozowania oraz nabycie praktycznych umiejętności prognozowania.

Szkolenie jest skierowane do kierowników logistyki, supply chain, marketingu i sprzedaży, analityków sprzedaży oraz wszystkich osób zaangażowanych w przygotowanie prognoz i planowanie sprzedaży, pragnących budować i udoskonalać proces prognozowania w oparciu o najwyższe światowe standardy. Jest również przeznaczone dla osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z prognozowaniem. Szkolenie zawiera dokładne wprowadzenie w tematykę prognozowania, systematyzuje wiedzę, słownictwo i metodologię.

Cele i korzyści:

1. Zrozumienie potrzeby prognozowania popytu

2. Zrozumienie wpływu prognoz na priorytety przedsiębiorstwa: poziom obsługi Klienta, wielkość i strukturę zapasów oraz planowanie produkcji i zdolności produkcyjnych

3. Nabycie praktycznych umiejętności:

*
przygotowania prognozy z użyciem metod ilościowych
*
uwzględnienia w prognozie wiedzy rynkowej (Market Intelligence) i planowanych wydarzeń marketingowych
*
oceny wiarygodności prognozy i korygowania prognoz
*
budowania zaufania do prognozy i włączania w prognozowanie pozostałych uczestników procesu

Więcej informacji na stronie www.mpm24.com

Wyślij pytanie ze strony:

Pakiet Prestige:

Businessman Institute

Zakres działalności:

konferencje, szkolenia, imprezy okolicznościowe, bankiety, przyjęcia, restauracja, tenis, sauna, basen, fitness.

Lokalizacja: Warszawa

Standard obiektu:

Dodając ofertę zyskasz:

  • doskonałą formę reklamy
  • dotarcie do idealnej grupy docelowej
  • wzrost prestiżu i obrotów firmy

Logowanie:

Rejestracja

Reklama:

Rekomendowane i polecane Firmy