Terminy
Termin rozpoczęcia: 2009-02-24Miejsce konferencji
Nazwa obiektu: WarszawaOpis:
Powody, dla których nie może zabraknąć Państwa na konferencji 
poznają Państwo możliwe rozwiązania najdotkliwszych problemów codziennej działalności 
w sposób praktyczny eksperci wskażą Państwu obszary potencjalnych, znaczących oszczędności oraz metody efektywnego z nich korzystania 
poznają Państwo w szczegółach niebezpieczne zapisy w umowie o zakup towarów i usług a także te klauzule, których obecność zapewni Państwu bezpieczeństwo prawne i handlowe 
praktycy podzielą się z Państwem swoimi doświadczeniami zmierzającymi do eliminacji opóźnień dostaw 
poznają Państwo najnowsze trendy w zarządzaniu zapasami i rozwiązania przynoszące największe oszczędności 
ekspert przedstawi Państwu możliwe warianty obniżania kosztów Państwa działalności, wynikające z liberalizacji rynku energii i gazu 
będą Państwo mieli sposobność nawiązania cennych kontaktów biznesowych i wymiany doświadczeń
Szanowni Państwo,
Dział zakupów to szczególne miejsce w każdej firmie. Ma istotny wpływ na funkcjonowanie całego przedsiębiorstwa, a kluczowy na ponoszone przez firmę koszty. Dobra organizacja tego działu pozwala obniżyć poziom wydatków i to od niej zależy w dużej mierze optymalizacja działania całej firmy. Pragnę serdecznie zaprosić Państwa do udziału w konferencji Zakupy w przemyśle. Optymalizacja działań w trudnych czasach - spotkanie przygotowane specjalnie dla osób zarządzających działami zakupów w przedsiębiorstwach. 
Na spotkaniu obecni będą prezesi i członkowie zarządu, dyrektorzy i kierownicy działów zakupów, zaopatrzenia i logistyki oraz inne osoby bezpośrednio zaangażowane w procesy zakupów w firmach. Konferencja ma na celu pokazanie najlepszych praktyk administrowania działem zakupów oraz dostarczenie Państwu praktycznej wiedzy na wiele tematów na co dzień sprawiających problemy. Nasi prelegenci podczas wystąpień, dyskusji oraz rozmów kuluarowych podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem, szczegółowo analizując zagadnienia związane m.in. z optymalizacją kosztów zakupów, czy budowaniem i utrzymywaniem optymalnych relacji z kontrahentami. Szczególnie istotny walor tego projektu stanowi grono prelegentów – praktyków i ekspertów z wieloletnim doświadczeniem. 
Dla Państwa to unikalna szansa na uzyskanie odpowiedzi dotyczących zagadnień nurtujących Państwa w codziennej pracy. Konferencję wzbogaciliśmy o towarzyszący jej dzień specjalny poświęcony w całości tematyce optymalizacji procesów zakupowych i zarządzania zapasami. Udział w nim pozwoli Państwu na: − zapoznanie się z nowymi trendami i możliwościami w obszarze zarządzania zapasami, − uniknięcie kosztownych błędów, − poznanie najistotniejszych metod efektywnego radzenia sobie z wahaniami cen surowców. Bez wątpienia szczególnie istotnym okaże się fakt, że prelekcje zarówno podczas konferencji jak i dnia specjalnego będą ukierunkowane na przedstawienie praktyki i podsunięcie Państwu realnych rozwiązań codziennych trudności, w taki sposób, aby informacje przekazane Państwu miały bezpośrednie zastosowanie w Państwa działalności. Konferencja to także cenna okazja do nawiązania wartościowych kontaktów biznesowych oraz wymiany opinii i doświadczeń. 
W przypadku jakichkolwiek pytań odnośnie programu konferencji jestem do Państwa dyspozycji pod numerem telefonu                (022) 4...        lub pod adresem poczty elektronicznej: mklos@movida.com.pl
Serdecznie zapraszam
Maciej Kłos 
Project Manager
Konferencja skierowana jest do:
Purchasing - Logistic - Planning
dyrektorzy i kierownicy obszarów zaopatrzenia 
dyrektorzy i kierownicy działów zakupów 
dyrektorzy i kierownicy działów administracyjnych 
dyrektorzy i kierownicy obszaru logistyki 
osoby odpowiedzialne za politykę współpracy z dostawcami 
kupcy 
prawnicy odpowiedzialni za kształt umów z dostawcami 
analitycy rynków surowcowo-materiałowych 
główni ekonomiści przedsiębiorstw 
planiści i specjaliści odpowiedzialni za efektywność gospodarki materiałowej, controlling 
specjaliści ds. zaopatrzenia, zakupów i logistyki
Program konferencji:
Pełne informacje: 
http://www.movida.com.pl/index.php?content=conferences_zakupy_2009
Informacje o prelegentach:
wiecej informacji na stronie www.movida.com.pl
Koszt i warunki udziałuCeny:
2500 - + 22% vat 
Cena zawiera:
dwa dni konferencyjne
Dofinansowanie z UE:
Nie. 
Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:
• Opłata za konferencję obejmuje dokumentację, posiłki
i napoje. Cena nie zawiera kosztów noclegu oraz parkingu.
• W przypadku odwołania zgłoszenia w terminie krótszym
niz 14 dni przed rozpoczeciem konferencji wpłata na
poczet uczestnictwa nie podlega zwrotowi. Nieodwołanie
uczestnictwa i niewziecie udziału w konferencji spowoduje
obciazenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
• Rezygnacja z udziału na 14 dni przed rozpoczęciem
konferencji powoduje powstanie zobowiazania pokrycia
pełnych kosztów udziału na podstawie faktury Organizatora.
Odwołanie zgłoszenia wymaga formy pisemnej i zostanie
potwierdzone przez organizatora.
• W każdym momencie można wyznaczyć zastępstwo.
Prosimy wówczas o niezwłoczne powiadomienie organizatora.
• Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania
konferencji i zmian w programie z przyczyn niezaleznych
od organizatora. W przypadku odwołania konferencji
zwracamy koszty uczestnictwa lub proponujemy udział
w innej konferencji lub seminarium.




