Terminy
Termin rozpoczęcia: 2014-11-27Miejsce konferencji
Nazwa obiektu: Gdańska Fundacja PrzedsiębiorczościOpis:
Zapraszamy Państwa do kolejnego cyklu warsztatów, tym razem dla obecnych i przyszłych managerów łańcucha dostaw, logistyki, zakupów i planowania. W ramach warsztatów pragniemy podzielić się naszym wieloletnim doświadczeniem wdrożeniowym zdobytym w toku prowadzonych przez nas zarówno międzynarodowych projektów rozwoju przedsiębiorstw jak i doskonaleniach procesów polskich, rodzinnych firm. Jesteśmy przekonani, iż opracowany program pozwoli uczestnikom rozwinąć już posiadane umiejętności oraz zdobyć nową wiedzę popartą praktyką naszych konsultantów i trenerów. Szczególnie forma wymiany doświadczeń - na bazie wdrożeń realizowanych przez uczestników pomiędzy sesjami – pozwoli poznać sprawdzone narzędzia i techniki optymalizacji kosztów w łańcuchu dostaw, wprowadzić je w życie i wymienić się doświadczeniami wdrożeniowymi.
 Nasza Akademia Doskonalenia Łańcucha Dostaw 
- Przygotuje Managerów i Liderów do całościowego patrzenia na łańcuch dostaw w poszczególnych działach takich jak: dział zakupów, planowania, obsługi klienta 
- Wyposaży ich w niezbędne narzędzia pozwalające skutecznie prowadzić działania doskonalące na poziomie całej organizacji oraz w małych zespołach roboczych 
- Pozwoli wymieniać doświadczenia z innymi uczestnikami Akademii, by skorzystać ze sprawdzonych dobrych praktyk oraz wykorzystać możliwość uczenia się na błędach innych 
Program szkolenia:
•	Zarządzanie poziomem logistycznej obsługi klienta
•	Strategie dystrybucyjne
•	Planowanie potrzeb dystrybucji (DRP)
•	Magazyny i zapasy w procesach dystrybucyjnych
o	Zapasy wyrobów gotowych - czy zawsze musimy je utrzymywać by zapewnić szybką realizację zamówień?
•	Zarządzanie zapasem
o	Wyznaczanie struktury i poziomu zapasu wyrobów gotowych 
o	Kalkulacje zapasów
o	Metody podnoszenia elastyczności i efektywności produkcji w celu redukcji zapasów
o	Zapas sezonowy
o	Proces definiowania zapasów z uwzględnieniem cyklu życia produktu
o	Zarządzanie zapasem na zasadzie „call-off”
Adresaci: Pracownicy firm produkcyjnych, logistycznych, usługowych, Managerowie Łańcucha Dostaw, Dyrektorzy/Kierownicy Działów Logistyki, Szefowie Działu Zakupów, Specjaliści ds. Planowania,  Managerowie Działu Obsługi Klienta, Dyrektorzy/Kierownicy Produkcji
Cena:  550-660 zł/dzień  Rabat 10% przy zgłoszeniu do 15.07.2014
Prosimy o zapisy przez stronę internetową: www.lean.info.pl lub e-mail ahromiak@lean.info.pl




