Terminy
Termin rozpoczęcia: 2014-12-18Miejsce konferencji
Nazwa obiektu: Gdańska Fundacja PrzedsiębiorczościOpis:
Zapraszamy Państwa do kolejnego cyklu warsztatów, tym razem dla obecnych i przyszłych managerów łańcucha dostaw, logistyki, zakupów i planowania. W ramach warsztatów pragniemy podzielić się naszym wieloletnim doświadczeniem wdrożeniowym zdobytym w toku prowadzonych przez nas zarówno międzynarodowych projektów rozwoju przedsiębiorstw jak i doskonaleniach procesów polskich, rodzinnych firm. Jesteśmy przekonani, iż opracowany program pozwoli uczestnikom rozwinąć już posiadane umiejętności oraz zdobyć nową wiedzę popartą praktyką naszych konsultantów i trenerów. Szczególnie forma wymiany doświadczeń - na bazie wdrożeń realizowanych przez uczestników pomiędzy sesjami – pozwoli poznać sprawdzone narzędzia i techniki optymalizacji kosztów w łańcuchu dostaw, wprowadzić je w życie i wymienić się doświadczeniami wdrożeniowymi.
 Nasza Akademia Doskonalenia Łańcucha Dostaw 
- Przygotuje Managerów i Liderów do całościowego patrzenia na łańcuch dostaw w poszczególnych działach takich jak: dział zakupów, planowania, obsługi klienta 
- Wyposaży ich w niezbędne narzędzia pozwalające skutecznie prowadzić działania doskonalące na poziomie całej organizacji oraz w małych zespołach roboczych 
- Pozwoli wymieniać doświadczenia z innymi uczestnikami Akademii, by skorzystać ze sprawdzonych dobrych praktyk oraz wykorzystać możliwość uczenia się na błędach innych 
Program szkolenia:
•	Cele działu zakupów 
•	Cele działu zaopatrzenia
•	Kalkulacja zapasów 
1.	wyznaczanie poziomu zapasu materiałów oraz jego struktury, 
2.	ocena wpływu uzgodnionych z dostawcą parametrów dostaw na zmianę zapasu 
3.	proces definiowania poziomu zapasu standardowego
•	Zarządzanie zapasem w obliczu:
1.	Nowych produktów
2.	Zamierających produktów
3.	Proces definiowania zapasów z uwzględnieniem cyklu życia produktu
•	Zmiany w produktach i ich wpływ na zarządzanie materiałem
1.	Proces zarządzania BOM w obliczu zmian w produktach
•	Definicja efektywnego dostawcy 
•	Definicja efektywnych warunków dostaw
•	Parametry dostaw, o które należy dbać podczas negocjacji z dostawcami – czy koszty dostaw i cena to wszystko na czym powinno nam zależeć?
•	Kontraktowanie współpracy z dostawcami – tak czy nie? w jakim zakresie? 
•	Zarządzanie zapasem u dostawcy na zasadzie „call-off”
•	Ograniczenia dostawców i ich wpływ na nasz zapas – jak szukać potencjału u dostawców?
•	VMI z dostawcami – kiedy i jak?
•	Weryfikacja i ocena dostawców
•	Proces dostawy i rozliczanie materiałów między magazynem materiałów a produkcją
•	Techniki i narzędzia zapewnienia terminowości dostaw
•	Wskaźniki kosztowe w logistyce zaopatrzenia
•	Wskaźniki operacyjne w logistyce zaopatrzenia
Adresaci: Pracownicy firm produkcyjnych, logistycznych, usługowych, Managerowie Łańcucha Dostaw, Dyrektorzy/Kierownicy Działów Logistyki, Szefowie Działu Zakupów, Specjaliści ds. Planowania,  Managerowie Działu Obsługi Klienta, Dyrektorzy/Kierownicy Produkcji
Cena:  550-660 zł/dzień  Rabat 10% przy zgłoszeniu do 15.07.2014
Prosimy o zapisy przez stronę internetową: www.lean.info.pl lub e-mail ahromiak@lean.info.pl




