Terminy
Termin rozpoczęcia: 2009-06-18Miejsce konferencji
Nazwa obiektu: Hotel EUROPA ***Opis:
Informacje podstawowe o szkoleniu:
Celem szkolenia jest:
- zdobycie wiedzy z zakresu metod i technik motywacji
- doskonalenie umiejętności prowadzenia w sposób motywacyjny rozmów z pracownikami- udzielania informacji zwrotnej, rozmów oceniających, delegowania zadań itp.
- poznanie najczęściej popełnianych błędów demotywujących pracownika
- rozwój umiejętności osobistych i interpersonalnych niezbędnych w motywowaniu
- zdobycie umiejętności wywierania wpływu na pracowników bez uciekania się do autorytarnych metod.
- nabycie umiejętności stymulowania kreatywności indywidualnej i zespołowej
Szkolenie skierowane jest do:
Szkolenie skierowane jest do menadżerów na różnych poziomach zarządzania, kierowników operacyjnych, kierowników projektów oraz innych osób odpowiedzialnych za kierowanie zespołami pracowniczymi.
Program szkolenia:
1. MOTYWOWANIE ZESPOŁU DO OSIĄGNIĘĆ
potrzeby jako podstawa ludzkich dążeń i aspiracji
pozamaterialne sposoby motywowania członków zespołu
osobowość lidera jako narzędzie motywowania – kształtowanie autorytetu i charyzmy
specyfika motywowania zespołu na różnych etapach jego rozwoju
wytwarzanie atmosfery sprzyjającej osiągnięciom zespołu
czynniki zwiększające spoistość i efektywność zespołu pracowniczego
sprawna organizacja pracy zespołu jako aspekt porządku w działaniach zawodowych i poczucia bezpieczeństwa
kształtowanie poczucia indywidualnej siły i sprawstwa pracowników w relacjach zawodowych
2. ZNAJOMOŚĆ CZŁOWIEKA JAKO PODSTAWA SKUTECZNOŚCI WYWIERANIA WPŁYWU
psychologiczne podłoże oddziaływań perswazyjnych– rozpoznawanie i wykorzystanie cech osobowości odbiorcy, sprzyjających wywieraniu wpływu w procesie zmiany postaw
autodiagnostyka – analiza cech osobowości wzmacniających i ograniczających indywidualną skuteczność w zakresie motywowania i oddziaływań perswazyjnych
3. KOMUNIKACJA W PROCESIE PRACY I KSZTAŁTOWANIA POSTAW PRACOWNIKÓW
zasady budowy komunikatywnej i sugestywnej wypowiedzi
mowa ciała jako czynnik wzmacniający siłę przekazu werbalnego
zasady udzielania motywacyjnej informacji zwrotnej
reguły i techniki wywierania wpływu – poszukiwanie granicy między socjotechniką a manipulacją
4. POCHWAŁA JAKO SPOIWO SYSTEMU ODDZIAŁYWAŃ MOTYWACYJNYCH
psychologiczne podłoże skuteczności pochwały
co, kogo, kiedy i jak chwalić - zasady udzielania pochwał
komplementowanie współpracowników – kształtowanie wewnętrznej kultury współpracy
5. JEDNOSTKA TWÓRCZA- STYMULOWANIE KREATYWNEGO MYŚLENIA:
przełamywanie ograniczeń i barier blokujących kreatywność
myślenie wertykalne i lateralne
umiejętność alternatywnego postrzegania tej samej rzeczy
przełamywanie oporu przeciw zmianom
kształtowanie pozytywnych postaw i zachowań
kreowanie nowych rozwiązań
techniki wspomagające poszukiwanie innowacji
6. BUDOWANIE ZESPOŁU TWÓRCZEGO
grupowe rozwiązywanie problemów
patologiczne interesy indywidualne i zespołowe
stosunki w zespole twórczym
twórcze współdziałanie w zespole
7. MOTYWOWANIE W RÓŻNYCH SYTUACJACH ZAWODOWYCH
wyznaczanie celów, określanie zadań indywidualnych i zespołowych
oceny formalne i nieformalne - kształtowanie motywacyjnego charakteru rozmowy oceniającej
style kierowania zespołem jako podłoże oddziaływań motywacyjnych
kreatywne rozwiązywanie problemów i współdecydowanie
METODYKA ZAJĘĆ:
Zajęcia prowadzone są w sposób dynamiczny z wykorzystaniem nowoczesnych metod dydaktycznych, w tym głównie aktywizujących takich jak: opisy przypadków, opisy sytuacyjne, ćwiczenia indywidualne i zespołowe, metody projektowe, dyskusja kierowana, mini-wykłady.
Informacje o prelegentach:
- Ceniony specjalista w zakresie organizacji i zarządzania, marketingu, sprzedaży i obsługi klienta, procesów informacyjno-decyzyjnych, negocjacji. Prezes Fundacji Rozwoju Kultury Negocjacji, współzałożyciel Mazowieckiego Polsko-Amerykańskiego Klubu Przedsiębiorczości, były wiceprezes Klubu Przedsiębiorców Polskich. Ekspert firm konsultingowych, wykładowca polskich i międzynarodowych szkół menedżerskich. Praktyk – przez klika lat pracował na stanowiskach kierowniczych w firmach handlowych. Autor szeregu ekspertyz organizacyjnych, kierownik i wykonawca projektów badawczych i doradczych. Autor kilkunastu opracowań i publikacji naukowych. Przeprowadził liczne szkolenia dla wielu firm polskich i międzynarodowych.
Koszt i warunki udziałuCeny:
1800zł - dopłata do pok. 1-os. 360zł
Cena zawiera:
zakwaterowanie (pokoje o wysokim standardzie z TV, łazienką) pełne wyżywienie, materiały szkoleniowe, imprezy towarzyszące, certyfikat, przerwy kawowe.
Dostępne zniżki:
5% - przy zgłoszeniu 1 osoby do 2009-01-01
10% - przy zgłoszeniu 2 osób do 2009-01-01
15% - przy zgłoszeniu 3 osób do 2009-01-01
Dofinansowanie z UE:
Nie.
Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:
* Zgłoszenia prosimy przesyłać faxem/pocztą z podpisem i pieczątką osoby decyzyjnej .Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
*Potwierdzenie i rachunek wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem
*W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu-zwrotu całości kwoty dokonujemy na podstawie pisemnej lub telefonicznej informacji do 10 dni przed szkoleniem
Uwaga: Organizator zastrzega sobie prawo zmiany pensjonatu na równorzędny standardem.