Zawartość tej strony wymaga nowszej wersji programu Adobe Flash Player.

Pobierz odtwarzacz Adobe Flash

Wyszukiwarka ofert konferencyjnych

DiH.pl

Zawartość tej strony wymaga nowszej wersji programu Adobe Flash Player.

Pobierz odtwarzacz Adobe Flash

Konferencje

Konferencje >> pomorskie

LEAN W USŁUGACH, CZYLI JAK DOSKONALIĆ PROCESY BIUROWE W FIRMIE

Nazwa: LEAN W USŁUGACH, CZYLI JAK DOSKONALIĆ PROCESY BIUROWE W FIRMIE
Koszt: powyżej 1000 zł
Typ konferencji: warsztaty/szkolenia
Organizator: LeanQ Team

Terminy

Termin rozpoczęcia: 2015-07-23
Termin zakończenia: 2015-07-24

Miejsce konferencji

Nazwa obiektu: Klub Żeglarski Navigo
Miasto: Sopot
Województwo: pomorskie

Opis:

Opis i cel szkolenia:
Głównym celem szkolenia jest przedstawienie, że koncepcja Lean ma nie tylko zastosowanie w produkcji, ale również w środowisku biurowym jak i szeroko pojmowanych usługach. Usprawnienia Lean Office skoncentrowane są na eliminacji zbędnej biurokracji, redukcji obiegu dokumentów, ilości dokumentów, poprawie elastyczności zasobów – a to wszystko zwiększa wymaganą efektywność.

Korzyści ze szkolenia:
- Zdobycie wiedzy na temat głównych narzędzi Lean Office
- Dowiedzenie się jak korzystać z narzędzi Lean Office do usprawniania procesów usługowych
- Praktyczne zastosowanie narzędzi Lean Office na podstawie gry symulacyjnej
- Zdobycie praktycznych umiejętności w zakresie wdrażania narzędzi Lean w środowisku usługowym
- Poznanie możliwości i efektów jakie można uzyskać poprzez wdrożenie Lean Office

Grupa docelowa:
- Szefowie działów i managerowie
- Pracownicy, specjaliści różnych działów
- Pracownicy działu zasobów ludzkich
- Managerowie Lean
- Liderzy i koordynatorzy Lean
- Pracownicy jakości i zarządzania procesami

Program szkolenia:
- Wprowadzenie do koncepcji Lean w usługach
- Pojęcie strat na efektywności, czyli jak identyfikować i eliminować marnotrawstwo (muda, mura, muri, 8 typów marnotrawstwa)
- VOC - Voice of the customer, słuchanie głosu klienta wewnętrznego i zewnętrznego w celu określenia - wymagań jakościowych dla procesów
- Zarządzanie przepływem, linie FIFO, balansowanie obciążeń z wykorzystaniem Yamazumii Board
- 5S jako narzędzie efektywnej organizacji miejsca pracy
- Standaryzacja pracy jako narzędzie poprawy efektywności i jakości pracy
- Poka-yoke narzędzie eliminacji błędów
- Zarządzanie kompetencjami pracowników czyli jak elastycznie zarządzać zasobami ludzkimi
-TWI (Training within Industry) jak szybko szkolić nowych pracowników i wdrażać na nowe stanowiska
- Mapowanie procesów jako narzędzie prostej analizy i projektowania rozwiązań
- Zarządzanie wizualne wynikami (PVM)
- Podstawowy wskaźnik SLA (Service Level Agreement) - ustalenia między działami dotyczące LT, jakości i efektywności
- Podsumowanie transformacji firmy w ramach wdrażania Lean Office.
- Przywództwo w szczupłej organizacji usługowej- czyli jak efektywnie kierować procesem ciągłego doskonalenia.
- Programy angażowania pracowników w zmiany.
- Trudności i bariery wdrożeniowe.

Forma szkolenia:
Prezentacje multimedialne, wykład, warsztat szkoleniowy, gry symulacyjne, case- study, dyskusje i wymiana doświadczeń oraz zadania w zespołach

Informacje organizacyjne:
Godziny:
czwartek: 10.00 - 17.30
piątek: 8.00 - 15.30

Cena za szkolenie przy zgłoszeniu:
1 osoby - 1 800 zł (900 zł/dzień)
2 osób - 1 700 zł/osobę (850 zł/dzień)
3 osób - 1 600 zł/osobę (800 zł/dzień)
pow. 3 osób - 1 500 zł/osobę (750 zł/dzień)
przy zgłoszeniu na całą szkołę - 1 300 zł/szkolenie/osobę (650 zł/dzień)

Wyślij pytanie ze strony:

Pakiet Prestige:

Businessman Institute

Zakres działalności:

konferencje, szkolenia, imprezy okolicznościowe, bankiety, przyjęcia, restauracja, tenis, sauna, basen, fitness.

Lokalizacja: Warszawa

Standard obiektu:

Dodając ofertę zyskasz:

  • doskonałą formę reklamy
  • dotarcie do idealnej grupy docelowej
  • wzrost prestiżu i obrotów firmy

Logowanie:

Rejestracja

Reklama:

Rekomendowane i polecane Firmy