Terminy
Termin rozpoczęcia: 2009-04-20Miejsce konferencji
Nazwa obiektu: Akademia Kompetencji KSK BezpieczeństwoOpis:
Informacje podstawowe o szkoleniu:
Certyfikaty:
Imienny certyfikat ukończenia szkolenia sygnowany przez Akademię Kompetencji KSK Bezpieczeństwo oraz Wyższą Szkołę Mechatroniki w Katowicach.
Wymagania:
Znajomość systemu Linux, telefonii oraz technologii sieciowych
Przeznaczenie kursu:
Celem szkolenia jest zapoznanie się z konfiguracją oraz działaniem centrali telefonicznej asterisk. Po zakończeniu kursu uczestnik będzie w stanie wdrożyć do swojej sieci pełno wartościową, o łatwej skalowalności, centrale telefoniczną
Szkolenie skierowane jest do:
Analitycy systemowi, administratorzy systemu informatycznego, informatycy, managerowie IT
Program szkolenia:
* Omówienie możliwości centrali Asterisk:
• Voicemail
• Asterisk Gateway Interface
• Interactive Voice Response
• Least Cost Routing
• Konferencje
* Omówienie protokołów SIP i H.323
* Przykładowe schematy połączeń
* Instalacja + integracja Asterisk z bazą danych MySQL
* Omówienie dostępnych na rynku interfejsów GUI
Informacje o prelegentach:
.
Koszt i warunki udziałuCeny:
1000 - PLN
Cena zawiera:
Udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, certyfikat, napoje, lunch
Dofinansowanie z UE:
Nie.